تابناک-مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از برگزاری امتحانات شبه نهایی پایه دوازدهم متوسطه دوم نظری در 22 منطقه آموزشی استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۳۱۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۱ 27 February 2022

به گزارش تابناک هرمزگان؛ محمد قویدل در حاشیه بازید از حوزه های برگزاری این امتحانات، در نواحی یک و دو بندرعباس، گفت: این آزمون ها در راستای اجرای سند تحول بنیادین، ارتقاء علمی و آمادگی دانش آموزان پایه دوازدهم متوسطه دوم نظری برای شرکت در امتحانات نهایی خردادماه 1401 و همچنین شناسایی نقاط ضعف و قوت دانش آموزان برگزار می شود.
وی ادامه داد: آزمون یاد شده برای سه درس هدف در رشته های ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و معارف اسلامی از شاخه نظری، برای بیش از 9 هزار دانش آموز پایه دوازدهم در بازه زمانی 7 تا 14 اسفند ماه 1400پیش بینی شده است که تحلیل و نتایج آن در اختیار مدارس و دانش آموزان قرار خواهد گرفت.
به گفته مدیرکل آموزش و پرورش، توسعه برنامه های کمی و کیفی در راستای ارتقاء دانش و مهارت دانش آموزان برای شرکت فعال در امتحانات نهایی و آزمون سراسری با رویکرد علمی و هدفمند در دستور کار آموزش و پرورش استان است و از همه ظرفیت ها در تحقق این مهم بهره گرفته می شود.
قویدل اظهارامیداوری کرد؛ با تحقق برنامه های تدوینی و عملی شدن راهبردهای هدفگذاری شده که براستفاده حداکثری از منابع و ظرفیت ها متمرکز است شاهد دستاوردهای خوبی در راستای عدالت آموزشی و ارتقا جایگاه استان در سطح کشور باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار