مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه هدهد مطرح کرد:
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه هدهد گفت: استان اصفهان ظرفیت لازم برای برگزاری هر 6 ماه یک‌بار رویدادهایی سرمایه گذاری را دارد و بدون شک از آن استقبال خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۵ 24 February 2022

محمدعلی زاهدی بابیان اینکه در نخستین رویداد سرمایه‌گذاری مهرگان 39 تیم توانستند جذب سرمایه‌گذار داشته باشند اضافه کرد: در روزهای آینده سرمایه‌گذاران و استارت اپ ها تعاملاتی خواهند داشت تا ایده‌های مطرح‌شده با موشکافی بیشتر به سرانجام برسد.

زاهدی تاکید کرد: از 41 تیم معرفی‌شده 2 تیمی که نتوانستند به‌صورت مستقیم سرمایه‌گذار جذب کنند چنانچه در هفته آینده بتوانند نیمی از سرمایه موردنیاز خود را تامین کنند می‌توانیم در تامین نیمی دیگر از هزینه ایده آن‌ها همراهی لازم داشته باشیم.

وی اظهار کرد: سال گذشته مشابه این رویداد با همکاری تهران در استان برگزار شد اما امسال این رویداد مستقل و باکیفیت بهتر را شاهد بوده‌ایم این در حالی است که به‌جز تهران چنین رویدادهایی با این وسعت کمتر شاهد بوده‌ایم.

زاهدی خاطرنشان کرد: صرفه‌جویی در زمان یکی از مزیت‌های رویداد سرمایه‌گذاری مهرگان است چراکه در حداقل زمان استارت اپ ها می‌توانند جذب سرمایه‌گذار داشته باشند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری جسورانه هدهد در مورد تأثیر ورود دولت به این رویدادها توضیح داد: دولت درصورتی‌که تنها در بخش حمایتی ورود داشته باشد می‌تواند تسهیلگر امر باشد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار