مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان :
به گفته مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان مخاطب نخستین رویداد سرمایه گذاری مهرگان کارآفرینان جوان با ایده های خلاق هستند.
کد خبر: ۱۰۳۰۷۶۷
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴ 24 February 2022

احمد ورد عنوان کرد: سوی دیگر این رویداد سرمایه گذارانی هستند که می دانند به میدانی آمده اند که در کنار بازدهی بالا می تواند بسیار ریسک پذیر باشد و با علم به این موضوع باز هم در این عرصه حضور داشته اند که بسیار ارزشمند است.

وی تصریح کرد: فستیوال سرمایه گذاری مهرگان را در راستای معرفی ایده ها و جذب سرمایه گذار تعریف کردیم که در چند بخش مختلف برگزار می شود و تلاش می شود آن را تکرار کنیم. اولین رویداد سرمایه گذاری مهرگان تحت عنوان زنده رود است و بدون شک این رویداد خارج از اصفهان هم برگزار خواهد شد.

ورد با بیان اینکه پس از اعلام فراخوان 120 استارت آپ ثبت نام کردند توضیح داد: در دو ماه ارزیابی 40 استارت اپ در دو سطح مقدماتی ارائه شد.

مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان اظهار کرد: بیش از 90 درصد استارت اپ های شرکت کننده از اصفهان بوده این در حالی است که یکی از اهداف این رویداد جذب سرمایه از سراسر کشور برای استارت اپ های اصفهانی بوده است.

وی در مورد ادامه دار بودن این رویکرد افزود: سال گذشته تعهد کردیم هر سال برگزاری چنین رویدادهایی را در دستور کار داشته باشبم و قصد داریم بیش از یک بار در سال برای ایجاد عدالت دسترسی به سرمایه چنین رویدادهایی را در استان داشته باشیم.

احمد ورد عنوان کرد: از میان تیم های حاضر در رویداد آنهایی که توانستند جذب سرمایه کنند قرادادشان بسته می شود و آنهایی که موفق به جذب سرمایه لازم نشدند این فرصت را دارند تا در سامانه تامین مالی جمعی ایفاند که توسط صندوق پژوهش و نواوری استان اصفهان و شرکت سرمایه گذاری هد هد راه اندازی شده است ثبت نام کنند. این تیم ها اگر بتوانند بیش از 35 درصد از سرمایه ای را که نیاز دارند توسط مردم در این سامانه تامین کنند، 65 درصد دیگر توسط سرمایه گذاران رویداد تامین می شود. 

ورد تاکید کرد: نیاز به نهاد تخصصی کارآفرینی ضرورتی است که سال ها مغفول مانده و استانداری اصفهان با رویکرد پژوهش و فناوری توجه ویژه ای به این موضوع دارد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار