محرم نویدکیا از سرمربیگری سپاهان کناره گیری کرد.
کد خبر: ۱۰۳۰۴۷۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۰ 24 February 2022

به گزارش تابناک ورزشی، سرمربی سپاهان در نشست خبری پس از تساوی بدون گل سپاهان مقابل ذوب‌آهن در دربی اصفهان گفت: ذوب‌آهن خیلی علاقه‌مند بود که ساختار دفاعی خوبی داشته باشد و مساوی در این بازی نیز برای آنها قابل قبول بود. سعی کردیم از فضا‌های ایجاد شده که خیلی هم کم بود خوب استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در نیمه دوم سعی کردیم گردش توپ بیشتری داشته باشیم. دو سه موقعیت فوق‌العاده خوب داشتیم و دیگر نمی‌دانم چه بگویم. وقتی توپ‌ها از فاصله 10 متری گل نمی‌شود دیگر کاری از دستم برنمی‌آید. فکر و برنامه‌ریزی می‌کنم ولی این وضعیت برای من جای سؤال دارد و شرایط خوبی نیست.

 

نویدکیا از سرمربیگری سپاهان کناره گیری کرد

سرمربی سپاهان عنوان کرد: می‌دانم که هواداران خیلی ناراحتند و به آنها حق می‌دهم. خودم هم ناراحت هستم ولی باید در این باره کمی واقع‌ بینانه حرف بزنیم. از روزی که آمدم تمام تلاشم این بود که باشگاه ساختار بهتری داشته باشد و تیم روند خوب و با ثباتی داشته باشد. سعی کردیم تیم هجومی بازی کند و ساختار خوبی در دفاع و حمله داشته باشیم ولی متاسفانه امسال نتایج‌مان طوری نیست که اینجا بنشینم و از تیمم و نوع بازی دفاع کنم. هرچقدر هم که بخواهم خودم را راضی کنم که تیم خوب کار می‌کند ولی باید قبول کنیم که نتیجه هم نیاز است و ما در این مورد خوب نبودیم.

نویدکیا گفت: امیدوارم باشگاه تصمیم خوبی بگیرد، چون فکر می‌کنم نیاز است که از الان به بعد انرژی جدیدی به تیم اضافه شود و یک نفر جدید که مقداری بچه‌ها را از لحاظ روحی و روانی برای بازی‌ها آماده کند، به تیم اضافه شود. امیدوارم باشگاه قبول کند و اجازه دهد من کنار بروم و نفر دیگری را به تیم اضافه کنند.

وی افزود: این تصمیم برای من سخت است، چون نه برای مباحث مالی اینجا آمدم و نه برای اینکه رزومه درست کنم. وضعیت تیم خوب نبود و باشگاه شرایط خوبی نداشت و من همه تلاشم را کردم. باز هم تکرار می‌کنم، هرکسی دیگری که اینجا آمد، از او خواهش می‌کنم اجازه دهد تیم به ثبات برسد. سال‌های سال است که شرایط خوبی نداشتیم ولی باید به ثبات برسیم و همیشه جزو سه تیم بالای جدول باشیم و در لیگ قهرمانان آسیا حضور پیدا کنیم. امسال باید این ثبات را به دست بیاوریم و بعد شانس قهرمانی داشته باشیم. نه اینکه بگویم هرکسی که اینجا آمد نباید از او انتظار قهرمانی داشت؛ این غیر منصفانه است. تیم سپاهان این حق را دارد که همیشه برای قهرمانی مبارزه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار