تابناک-با تلاش همه جانبه ماموران انتظامی شهرستان بندرعباس در اجرای طرح محله محور و پاکسازی نقاط الوده 80 هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ضبط شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶ 22 February 2022

به گزارش تابناک هرمزگان، تیمور دولتیاری فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس گفت: در راستای مقابله جدی با پدیده قاچاق بویژه قاچاق سوخت و فراورده های نفتی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در قالب طرح محله محور به مدت 72 ساعت در شهرستان بندرعباس اجرا شد.

وی افزود: ماموران در اجرای این طرح ضمن کشف 11 فقره سرقت، 21 سارق، 40 تبعه بیگانه غیر مجاز و فاقد مجوز اقامت، 7 اخلالگر نظم عمومی و یک متهم تحت تعقیب را دستگیر کردند.

سرهنگ دولتیاری با اشاره به توقیف 5 دستگاه موتورسیکلت و 12 دستگاه خودرو شوتی حامل و فعال در قاچاق سوخت این طرح ، خاطر نشان کرد : در بازرسی از 5 بارانداز و محل دپو سوخت جمعا 80 هزار لیتر گازوییل قاچاق کشف و 65 عدد بشکه و انواع مخازن سوخت جمع آوری شد.
این مسئول انتظامی ارزش ریالی سوخت های قاچاق کشف شده در این طرح را بنا به نظر کارشناسان 15 میلیارد ریال عنوان کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرعباس با تاکید بر استمرار طرح های پاک سازی نقاط آلوده و ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح شهرستان، از مشارکت و همکاری خوب شهروندان در اجرای موفق طرح های پاکسازی نقاط الوده از حیث قاچاق کالا ، مواد مخدر و سوخت قدردانی کرد.

انتهای پیام

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار