برنامه‌ی جهادی رنگ آمیزی، شاداب سازی و دیوارنویسی مدارس منطقه ی محروم زیلایی به همت معلمان و با همراهی و مشارکت دانش‌آموزان و اولیا انجام شد و موجی از شادی و نشاط را به دانش آموزان این منطقه هدیه کرد.
کد خبر: ۱۰۳۰۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۶ 21 February 2022

محرومیت زدایی در زیلایی به سبک معلمان جوان لنده ای+فیلم

یقنیا مسیر چند ساعته با جاده های پر از پیچ‌وخم‌های متعدد بخش زیلایی با تلمباری از محرویمت ها بارها به گوشتان رسیده است که لازم است به همه ی این کمبودها اضافه  شود اینجا در زیلایی مدارسی وجود دارد که سالهاست فراموش شده اند و رنگ و روی محرویمت از درب و دیوار آنها مشاهده میشود.

به گزارش تابناک کهگیلویه بویر احمد؛ مدتی است معلمان جوان جهادگر مدارس روستاهای بخش زیلایی برآن شدند تا آنجا که توانشان است این رنگ و روی محرویمت را کم تر کنند.

بنابراین گزارش، معلمان جوان اصالتا از شهرستان لنده که در بخش زیلایی مشغول به خدمت هستند در اقدامی جهادی تاکنون موفق به رنگ آمیزی و شاداب سازی ۷ مدرسه در روستاهای بخش زیلایی شدند.

این گروه از معلمان که وابسته به گروه جهادی اولین ها در شهرستان لنده هستند این روزها راه جهاد و جهادگری را در روستاهای محروم زیلایی ادامه و با کمک دانش آموزان و اولیا توانستند تغییرات بسیاری در مدارس این بخش محروم بوجود آورند.

گوشه ای از اقدامات این معلمان جوان را در فیلم زیر می توانید ببینید.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ابوالفاسم عسگری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
درود و خداقوت بر شما بزرگواران
به امید روزای روشن و ریشه کن کردن محرومیت
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار