استاندار کرمانشاه با اشاره به ضرورت راه اندازی مراکز تفریحی و پارک‌ها در شهر‌های استان، از شهردار کرمانشاه خواست تا راه‌اندازی شهربازی مدرن و تله کابین را در اولویت کاری خود قرار دهد.
کد خبر: ۱۰۲۹۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸ 20 February 2022

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل ازایسنا، بهمن امیری مقدم امروز (۳۰ بهمن) در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان، با تاکید بر زیباسازی شهرها، گفت: زیباسازی شهر‌ها تاثیر بسیاری در افزایش روحیه مردم دارد و شهرداران باید این مهم را در اولویت قرار دهند.

وی افزود: متاسفانه از جلسه قبلی که با شهرداران داشته ایم هنوز هیچ اتفاقی در شهر‌ها نیفتاده و از ورودی شهر‌ها می‌شود متوجه شد که کار درخوری برای زیباسازی شهر‌ها صورت نگرفته است.

امیری مقدم گفت: زیباسازی شهر‌ها نیازمند اعتبارات سنگین نیست و با کمترین اعتبار و حتی با کمک گرفتن از خود مردم می‌توان در این زمینه اقدام کرد و نیاز است که شهرداران در این زمینه خلاقیت و مدیریت داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: شهرداران باید در کنار پاکدستی و سالم بودن، تحول گرا هم باشند و اگر شهرداری نمی‌تواند تحولی در شهر ایجاد کند بهتر است کنار برود.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر اولویت قرار دادن زیباسازی شهر‌ها از سوی شهرداران گفت: از این پس گزارش اقدامات زیباسازی شهرهاو انجام پروژه‌های عمرانی شهرداری باید در این جلسات ارائه شود.

وی افزود: علاوه بر زیباسازی، باید مناسبت‌ها در شهر‌ها خود را نشان دهد و اگر جشنی و میلادی داریم باید در شهر‌ها خود را نشان دهد.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: نوروز را در پیش داریم و می‌طلبد که شهرداران تلاش مضاعفی برای زیباسازی شهر‌ها داشته باشند.

امیری مقدم گفت: شهرداران سهم بسیاری در زنده کردن شهر‌ها دارند و ما نیاز داریم شهر‌هایی زنده و پرجنب و جوش داشته باشیم.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم ساخت مراکز تفریحی گفت: این مهم است که محیطی با نشاط در شهر‌ها ایجاد کنیم و برای همین توجه به ایجاد پارک‌ها و مراکز تفریحی بسیار حائز اهمیت است.

وی افزود: جای تاسف است که در شهر‌های استان مراکز تفریحی که باید را نداریم و بویژه در شهر کرمانشاه حتی یک شهربازی در خور نداریم.

امیری مقدم گفت: شهردار کرمانشاه باید مسئله راه اندازی شهربازی و تله کابین را در اولویت کاری خود قرار دهد و باید از بهترین وسایل و تجهیزات در شهربازی ایجاد شده استفاده شود.

استاندار کرمانشاه با تاکید بر لزوم حمایت از شهرداری‌ها از سوی سازمان همیاری شهرداری‌ها گفت: میزان کمک‌های سازمان همیاری شهرداری‌ها به شهرداران باید مشخص باشد تا شهرداران بتوانند طبق آن برنامه ریزی کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار