سرپرست اداره فرهنگ و ‌ارشاد اسلامی قائم‌شهر از تشکیل خانه هنرمندان در این شهرستان خبر داد و گفت: با گشایش این خانه، انجمن‌ها باید با تدوین اساسنامه‌ پس از رأی‌گیری، هیئت مدیره انجمن را مشخص و براساس آن فعالیت کنند.
کد خبر: ۱۰۲۹۵۷
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۵ 29 September 2015
به گزارش تابناک مازندران از شهرستان قائم‌شهر، سیدعلی علوی در بازدید از آموزشگاه سینمایی جامعه امروز با بیان اینکه آموزش هنر به علاقه‌مندان، موجب اشاعه و ترویج فرهنگ و هنر می‌شود، اظهار کرد: هنر ابزاری برای انتقال فرهنگ جامعه است و اهمیت و جایگاه آن بر کسی پوشیده نیست.
وی با بیان اینکه هنرمندان می‌توانند با سعی و تلاش مضاعف خود، آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه را شناسایی کنند، افزود: با زبان هنر می‌توان گامی برای از بین بردن معضلات اجتماعی برداشت.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم‌شهر با اشاره به آسیب‌های اجتماعی طلاق، اعتیاد، فروپاشی خانواده و تهاجم فرهنگی از هنرمندان خواست تا با ساختن فیلم‌های کوتاه تأثیرگذار، که زوایای پنهان و آشکار جامعه را به نمایش گذارند، و گامی در راه آگاهی‌رسانی خانواده‌ها و مردم بردارند.
علوی خاطرنشان کرد: زبان هنر زبان نافذی است، به نوعی که هنر فیلم و نمایش برای تأثیرگذاری در جامعه امروز تأثیر بیشتری در اذهان مردم دارد.
وی از تشکیل خانه هنرمندان در شهرستان قائم‌شهر در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: با گشایش این خانه، تشکیل انجمن‌های مختلف در رشته‌های فرهنگی و هنری الزامی می‌شود، تا در راستای اهداف اساسنامه‌ای که هیئت مؤسس تدوین می‌کند، مجمع عمومی تشکیل و پس از رأی‌گیری، هیئت مدیره انجمن مشخص شود.
آموزشگاه سینمایی جامعه امروز، با مدیریت علیرضا کریمی از 25 فروردین 94 در قائم‌شهر، خیابان جویبار، خیابان بهشتی، کوچه دوازدهم واقع است و در راه تشویق و ترغیب جوانان این شهرستان در رشته هنر سینما و تلویزیون به فعالیت می‌پردازد.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار