مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: هیچ گونه مشکلی در ارتباط با تامین سوخت ایام نوروز با همکاری سایر سازمان‌های مربوطه نخواهیم داشت.
کد خبر: ۱۰۲۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۸ 19 February 2022

فریدون یاسمی در گفتگو خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در بحث تامین سوخت ادوات کشاورزی جزء استان‌های اولیه بودیم که با هماهنگی پلیس راهور با مدیریت جهاد کشاورزی نسبت به شناسایی کل ادوات کشاورزی اقدام کرده پلاک انتظامی  نصب شده و نهایتا در هفته گذشته بر اساس زمین زیر کشت، نوع و تعداد کشت، توپوگرافی زمین برآورد شده و در اختیار جهاد کشاورزی قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه جز استان‌های برتری هستیم که به موقع سوخت ادوات کشاورزی را تامین و توزیع می‌کنیم، افزود: به این ترتیب به صورت چهار فصل، جهاد کشاورزی می‌تواند بر اساس کارت بانکی که توسط مالک ادوات کشاوزی معرفی شده، سطح زمین زیر کشت را به صورت فصلی اعلام نماید و شرکت کارت بانکی را شارژ می‌کنیم، با رجوع متقاضیان و یا مالکین ادوات کشاورزی به فروشندگی روستایی و جایگاه‌های عرضه توزیع فرآورده سوخت فصلی اعطا می‌گردد.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه ادامه داد: ۴۳ هزار خانوار مشترک نفت سفید سوز در استان وجود دارند، که این ۴۳ هزار خانوار می‌توانند گاز مایع را دریافت کنند، خوشبختانه از پایان سال گذشته کار بسیار ارزشمندی که انجام شد، معرفی این خانوارها برای استفاده از گاز مایع به این صورت که سهمیه آنها در  کارت بانکی متقاضی و مشترک شارژ شده، بهره مند می‌شوند که درخواست ما از این خانوارها این است که حتما بر اساس کارت بانکی نسبت به دریافت گاز مایع اقدام کنند و بیش از ۳۰۰ نفر عامل توزیع، جهت توزیع گاز مایع فعال اند و دستگاه پوز و اپلیکیشن اختصاصی در اختیار این عرضه کنندگان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه استفاده از کارت بانکی برای دریافت سوخت چندین حسن برای من متقاضی دارد، تصریح کرد: اول اینکه عامل توزیع بیش از قیمت مصوب را نمی‌تواند دریافت کند، دوم اینکه مکلف هستند اول سهمیه آن ۴۳ هزار خانوار را تامین کنند و مازاد آن به واحد‌های دیگری که نیاز دارند، تزریق شود.

یاسمی در خصوص آمادگی نوروزی جایگاه‌های عرضه سوخت تشریح کرد: هر ساله علی‌الخصوص امسال گشت‌های مشترک به بیش از ۱۲۷ جایگاه عرضه سوخت بنزین و نفت و گاز در سطح استان به صورت ۲۴ ساعته نظارت می کنند.

وی تاکید کرد: در ارتباط با تامین فرآورده هیچگونه مشکل خاصی وجود ندارد مالکین جایگاه‌ها را که آمادگی کامل داشته همچنین کلیه تلمبه‌های مجازی عرضه باید فعال باشند، طبق دستور مقرر شده نمازخانه‌های بین راهی موجود در جایگاه‌ها هم از وضعیت مطلوب و مناسبی برخوردار شوند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار