در استان کهگیلویه و بویراحمد هنگامی امیکرون خطرناکتر و افسار گسیخته‌تر به نظر می‌رسد که اجتماعات اعم از عروسی‌ها و عزاها در استان با حداکثر جمعیت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۸۹۵۹
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۳ 16 February 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امیکرون این روزها در همه کشور می‌تازد و رنگها را از ملایمت رو به خطر می‌کشاند و هر روز خبری ناخوشایند از این سویه در اغلب نقاط کشور می شنویم.

در استان کهگیلویه و بویراحمد هنگامی امیکرون خطرناکتر و افسار گسیخته‌تر به نظر می‌رسد که اجتماعات اعم از عروسی‌ها و عزاها در استان با حداکثر جمعیت برگزار می‌شود اجتماعاتی که گاه تا ۵ هزار نفر هم در تشییع جنازه‌ها می‌رسد و همین کار را برای استان در روزهای آینده سخت‌تر می‌کند.

استانی که از یک جهت نسبت به سایر نقاط کشور وضعیت ویژه‌تری دارد زیرا از لحاظ امکانات و فضاهای درمانی و بیمارستانی اوضاع آنچنان مطلوبی در استان ما نیست.

 همچنین وقتی آمیکرون پیر و جوان نمی‌شناسد و جمعیت بزرگی از افراد کم سن و سال را نیز در تیررس خود دارد لذا می‌بایست برای نوروز امسال و ایام آخر زمستان و اول بهار روزهای سختی را برای کهگیلویه و بویراحمد متصور شد استانی که اکنون بیش از هر زمان خسته از زیر بار و فشار ویروس افسارگسیخته کروناست.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار