سرپرست فرمانداری گیلانغرب در گفتگو با تابناک:
سرپرست فرمانداری گیلانغرب ضمن درخواست از همشهریان جهت اقدام برای تزریق دوز سوم واکسن کرونا گفت: رعایت دستورالعمل های بهداشتی به عبور از موج ششم کرونا کمک خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۲۸۷۵۵
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶ 15 February 2022

حشمت رضایی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: متاسفانه با انتشار سویه جدید ویروس منحوس کرونا شهرستان گیلانغرب هم تحت تاثیر این ویروس قرار گرفته و بر اساس آخرین اعلام نظری که از طریق وزارت بهداشت انجام شده شهرستان ما در وضعیت قرمز است.

وی افزود: مطابق محدودیت ها و دستورالعمل هایی که به شهرستان ها ابلاغ شده این محدودیت ها را در گیلانغرب اعمال کردیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان گیلانغرب در خصوص انجام واکسیناسیون در شهرستان خاطر نشان کرد: در حال حاضر 95 درصد از جمعیت شهرستان نوبت اول و دوم واکسن را دریافت کردند، در دوز سوم هم با مشارکت خوب مردم 46 درصد واکسینه شدند.

وی ادامه داد: همچنین 100 درصد دانش آموزان نوبت اول واکسن و 94 درصد از آن ها نوبت دوم واکسن را دریافت کردند، درخواستی که از همشهریان داریم این است که دوز سوم را متناسب با زمان و شرایط تزریق نمایند، مراکز کاملا فعال است و انواع واکسن هم به اندازه کافی وجود دارد.

رضایی در ادامه خاطر نشان کرد: همچنین رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از تجمع در مکان های مسقف حتما مد نظر همشهریان باشد تا بتوانیم این موج و انتشار ویروس را پشت سر بگذاریم.

وی در خصوص مراسم گرامیداشت ولادت امام علی (ع) یادآور شد: با مشارکت همه مسئولین فرهنگی شهرستان از جمله امام جمعه و ائمه جماعت همسو با دستورالعمل های ستاد کرونا ضمن گرامیداشت این ایام برنامه هایی برگزار می شود که قطعا رعایت دستورالعمل های بهداشتی مد نظر است تا از انتشار ویروس جلوگیری به عمل آید.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار