پاشه از برگزاری جشن سالروز میلاد امام علی (ع) با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان فارس در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۸۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ 13 February 2022

تابناک فارس به نقل از شبستان: «حسین پاشه» گفت: بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» شهرستان جهرم در سالروز میلاد با سعادت مولای متقیان حضرت امام علی (ع) میزبان محبان و عاشقان آن حضرت با برگزاری آیین جشن و سرور هستند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم افزود: این آیین طبق یک سنت دیرینه در این کانون فرهنگی و هنری و با حضور خیل مشتاقان خاندان اهل بیت (ع) در شب سالروز میلاد امام علی (ع) برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: میهمان ویژه این آیین جشن وسرور، آیت الله «لطف الله دژکام» نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز است که این محفل معنوی را منور به کلام ائمه اطهار (ع) به ویژه حضرت امام علی (ع) می کند.

 

پاشه ادامه داد: همچنین مدیحه سرایی «فرید بشارتی» ذاکر اهل بیت عصمت و طهارت (ع) دیگر عناوین این محفل جشن و سرور است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «پیمان غدیر» جهرم به زمان برگزاری این ویژه برنامه جشن و سرور اشاره کرد که روز دوشنبه 25 بهمن ماه همراه با اقامه نماز مغرب و عشا برگزار می شود.

 

پاشه در پایان از عموم شهروندان، اهالی مسجد و اعضای کانون برای شرکت در این مراسم با تاکید بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی دعوت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار