نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار همدان،
نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار همدان با صدور پیام مشترکی از حضور حماسی و پرشکوه مردم استان همدان در گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴ 12 February 2022
 نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار همدان با صدور پیام مشترکی از حضور حماسی و پرشکوه مردم استان همدان در گرامیداشت یوم الله ۲۲ بهمن قدردانی کردند.

به گزارش تابناک همدان، در پیام مشترک آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» و «علیرضا قاسمی فرزاد» آمده است: ۲۲ بهمن تداعی کننده نصرت خداوند بر مردم شریف ایران زمین است. روزی بزرگ که در سایه رهبری‌های پیامبر گونه امام راحل عظیم الشان و حضور مردم وفادار و مومن در صحنه، رژیم منحوس و سرسپرده پهلوی به زباله دان تاریخ پیوست.

در این پیام مشترک تصریح شده است، مردم ایران اسلامی در سالگرد این یوم الله بزرگ بار دیگر اوج وفاداری خود را به آرمان‌های امام و شهدا به منصه ظهور رساندند و با حضوری معنا دار علی‌رغم محدودیت‌های به وجود آمده به سبب بیماری کرونا و تبلیغات مسموم جریان‌های معاند و نفاق نشان دادند که بر سر پیمان خود با صلابت ایستاده اند.

 نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار همدان در این پیام مشترک آورده اند: در این میان، مردم شریف و انقلابی دارالمجاهدین همدان که همواره در دفاع از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پیشگام و ثابت قدم بوده اند، همگام با مردم سرافراز در جای جای ایران اسلامی، این بار نیز برگ زرین دیگری بر صفحات افتخارات خود در دفاع از انقلاب اسلامی افزودند.

نماینده، ولی فقیه در استان و استاندار همدان از حضور حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قدردانی کردند

آیت الله شعبانی موثقی و قاسمی فرزاد در این پیام مشترک می‌افزایند: این انقلابِ خدایی، به فضل الهی، رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری و حضور مردم غیور و بصیر، علی‌رغم دشمنی‌های کینه توزانه استکبار جهانی و ایادی آن، با صلابت و توفنده مسیر پر افتخار خود را طی می‌کند تا راه خود را که حاصل خون هزاران شهید گرانقدر و فداکاری ایثارگران و آزادگان سرافراز است را به انقلاب جهانی حضرت بقیه الله (عج) متصل کند.

در این پیام تصریح شده است: بی شک هیچ زبانی توان شکر این نعمت الهی و قدردانی از ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی و شهید پرور استان همدان را ندارد، اما از سر وظیفه قدردان این حضور پر شکوه هستیم و توفیقات روزافزون مردم را از درگاه خداوند سبحان مسالت می‌کنیم.

۲۲ بهمن ماه سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ملت ایران به رهبری امام خمینی (ره) است./ ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار