معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم گفت: در مدت اکران فیلم های جشنواره فجر در استان قم اهالی رسانه و مطبوعات حضور پررنگ و اثرگذار و همراهی خوب و قابل تقدیری را در پوشش و انعکاس اخبار و رویدادهای جشنواره و نقد آثار سینمایی داشتند.
کد خبر: ۱۰۲۸۲۱۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ 12 February 2022

به گزارش تابناک قم، محمد جواد محرابی در حاشیه برگزاری آخرین روز جشنواره فیلم فجر در استان قم با اشاره به اینکه این رویداد فرهنگی و هنری بزرگ کشور به خوبی در استان قم به اجرا رسید، اظهار کرد: در مدت 8 روز اکران فیلم های جشنواره در سه سینمای ونوس، تربیت و شهرآفتاب اهالی رسانه و مطبوعات حضور پررنگ و اثرگذار و همراهی خوبی در پوشش و انعکاس اخبار و رویدادهای جشنواره و نقد آثار داشتند.

وی ادامه داد: در این مدت ارتباط دو سویه خوبی بین روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و رسانه ها برقرار شد که ماحصل آن انعکاس قابل توجه جشنواره و حواشی آن در رسانه ها بود.

معاون مطبوعات و تبلیغات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم با اشاره به اینکه در بدو برگزاری جشنواره با تغییر رنگ کرونایی استان قم مواجه شدیم، ابراز کرد: حفظ سلامت علاقه مندان به سینما و تاکید بر شیوه نامه های بهداشتی در مدت برگزاری جشنواره از مهمترین دغدغه های ما بود که این مهم نیز با همراهی و همکاری رسانه های استان به بهترین شکل به مخاطبان منتقل شد و مشکلی در این زمینه پیش نیامد.

محرابی با تاکید بر اینکه همکارانم در ستاد برگزاری جشنواره تلاش کردند بهترین فیلم ها را برای اکران به قم بیاورند، گفت: در این دوره فیلم های خوبی همچون موقعیت مهدی که فیلمی درخشان در ژانر دفاع مقدس است و توانست سیمرغ بهترین فیلم جشنواره چهلم را کسب کند در قم اکران و با استقبال خوب مردم، فرهیختگان و اهالی رسانه و هنر قم مواجه شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به سهم خودم و همکارانم در ستاد برگزاری جشنواره از صمیم قلب قدردان زحمات اهالی رسانه و مطبوعات استان قم هستم و امیدواریم این همدلی و تعامل همواره در تمام برنامه ها و رویدادهای بزرگ استان قم تجلی کند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار