نشست اضطراری ستاد استانی مقابله با کرونا
دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری نشست اضطراری این ستاد در روز شنبه (فردا) بیست سوم بهمن ماه هم خبرداد و خاطرنشان کرد : پیش بینی ما این است با روند کنونی، تعداد شهرستان های رنگ قرمز کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر شود.
کد خبر: ۱۰۲۸۱۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۸ 11 February 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ،رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از قرمز شدن رنگ کرونا در شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه خبرداد.
پرویز یزدان پناه گفت: متاسفانه ساعاتی پیش از سوی ستاد ملی کرونا اعلام شد که رنگ کرونایی شهرستان های بویراحمد و کهگیلویه قرمز شده و رنگ کرونایی شهرستان هم بحالت نارنجی درآمده است.
وی با اظهار تاسف از اینکه براساس این آمار اکنون تعداد ۲۴۷ شهر کشور کرونایی شده است، اظهارداشت: از ۹ شهرستان استان کهگیلویه و بویراحمد، ۲ شهرستان رنگ قرمز، یک شهرستان نارنجی و شش شهرستان دیگر زرد کرونایی شده اند.
دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با ایلنا از برگزاری نشست اضطراری این ستاد در روز شنبه (فردا) بیست سوم بهمن ماه هم خبرداد و خاطرنشان کرد : پیش بینی ما این است با روند کنونی، تعداد شهرستان های رنگ قرمز کرونایی در استان کهگیلویه و بویراحمد بیشتر شود.
یزدان پناه در پاسخ به این سئوال که آیا مدارس تعطیل می شوند یا خیر؟ هم یادآورشد: اگرچه فردا در ستاد کرونا تصمیمات ویژه‌ای باید اتخاذ شود اما بعقیده ما مدارس در تمامی شهرستان های با رنگ قرمز باید تعطیل و به شیوه مجازی مدیریت شوند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در پاسخ به این سئوال که دورکاری کارکنان دولت آیا در استان کهگیلویه و بویراحمد اجرایی می شود یا خیر؟ هم ادامه داد: ما معتقدیم با تعطیلی مدارس و دورکاری ادارات می توان جلوی روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد را گرفت.
یزدان پناه گفت: پیشنهاد ما به ستاد کرونا ، تعطیلی مدارس و دورکاری کارکنان دولت در شهرستان های قرمز استان بوده و فردا نتیجه این پیشنهاد از سوی ستاد کرونای استانی مشخص می شود‌.
دبیر ستاد کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد که باید تصمیمات سختگیرانه ای باهدف جلوگیری از سیر صعودی مبتلایان به ویروس کرونا در این استان گرفته شود.
یزدان پناه افزود: تمامی تجمعات و دورهمی ها باید در استان برداشته و شلوغی ها در تمامی آیین های تجمعی به حداقل برسد.
بروزرسانی می شود ....
اطلاعیه آموزش و پرورش استان
۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۲۳:۴۶

آخرین وضعیت مدارس ۱۳ شهرستان و منطقه استان کهگیلویه و بویراحمد در شرایط کرونای امیکرون مشخص شد.در اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد آمده است؛

قابل توجه همکاران فرهنگی کلیه مقاطع در سطح شهرستان بویراحمد، تمامی مدارس ابتدایی، مهدکودک‌ها،  پیش دبستانی ها، دولتی و غیر دولتی از فردا شنبه مورخ 1400/11/23تا پایان هفته ،کلاس درس به صورت غیرحضوری برگزار می شود  .
درخصوص مقاطع متوسطه اول و دوم   کلاس درس آنهابه صورت حضوری  برگزار  می شود .
یادآوری می شود اگر مدرسه ای شرایط برگزاری حضوری کلاس درس در مقاطع متوسطه اول و دوم را بدلیل درگیری ویروس کرونایی امیکرون ندارند میتوانند در جلسه شورای مدرسه مصوب نموده و با هماهنگی اداره ی شهرستان کلاسها به صورت مجازی برگزار شود .
مدیران مدارس توجه فرمایند که عوامل اجرایی مدارس در تمامی مقاطع  درصورت درگیر نبودن با این ویروس باید در مدرسه حضور داشته باشند و برگزاری کلاسهای درس را نظارت نمایند .
تعطیلی کلاس درس مقاطع  متوسطه اول و دوم به صورت حضوری  به تصمیم گیری جلسه ستاد کرونایی استان که فردا روز شنبه مورخه 1400/11/23برگزار می شود موکول شده است.
درشهرستان کهگیلویه مدارس هر سه مقطع برای فردا غیرحضوری اعلام شده تا تعیین تکلیف در ستاد کرونای استان
روسای محترم شهرستانها با هماهنگی فرماندار می توانند درصورت ضرورت مدارس راغی حضوری اعلام کنند.

مدارس کهگیلویه تعطیل شد!
۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۲۳:۲۵

فرماندار کهگیلویه با تایید اعلام دانشگاه علوم پزشکی مبنی بر قرمز شدن وضعیت این شهرستان اظهارکرد : با توجه به شیوع ویروس کرونا سویه اُمیکرون در شهرستان کهگیلویه کلاس های حضوری در مقطع ابتدایی و مهدهای کودک متوسطه اول ( راهنمایی ) و متوسطه دوم از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۱/۲۳ تا اطلاع ثانوی تعطیل است .

رییس ستاد مدیریت کرونای شهرستان خاطر نشان کرد : این تصمیمات در راستای قطع زنجیره انتقال سویه جدید ویروس کرونا اتخاذ شده است.

وی  با اشاره به قدرت بالای انتشار سویه اُمیکرون تصریح کرد: شهروندان برای پیشگیری از ابتلا به این ویروس ضمن استفاده از ماسک فاصله گذاری اجتماعی را نیز رعایت کنند.

مدارس چاروسا تعطیل شد
۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۲۳:۲۵

بخشدار چاروسا گفت : به دلیل شرایط حاد کرونایی مدارس تمام مقاطع چاروسا از فردا شنبه تا اطلاع ثانوی تعطیل می باشد.

شرمت الله داربام  افزود : از مردم و دانش آموزان می‌خواهیم تا در این شرایط سخت پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

مدارس بویراحمد این هفته هم تعطیل خواهد بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۲ - ۲۳:۲۴

فرماندار شهرستان بویراحمد گفت: تعطیلی مدارس دوره ابتدایی و پیش دبستانی این شهرستان این هفته نیز ادامه دارد.

مهدوی مطلق گفت: با توجه به شیوع گسترده امیکرون و افزایش بیماران بستری در این شهرستان مدارس دوره ابتدایی و پیش دبستانی همچون هفته گذشته تعطیل است.

وی گفت: فعالیت مدارس دوره متوسطه دوم و سوم نیز به صورت حضوری است.

مهدوی مطلق گفت: اگر در مدارس دوره متوسطه دوم و سوم کوچکترین شیوع همگانی بیماری کرونا وجود داشته باشد از شورای آن مدرسه مصرانه می خواهیم تصمیمات لازم را حتی تا تعطیلی مدرسه انجام دهد.

فرماندار شهرستان بویراحمد با تاکید بر اینکه فعالیت درسی در مدارس شهرستان بویراحمد تعطیل نمی شود و دانش آموزان از طریق برنامه شاد و فضای مجازی آموزش داده می شوند گفت: مسئولان متولی نظارت کافی و دقیق بر فعالیت مربیان و دانش آموزان در سامانه شاد داشته باشند.

مهدوی مطلق گفت: هر گونه تجمع با هر عنوانی ممنوع است و با عامل یا عاملان برخورد می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار