مردم دارالعباده یزد با حضور گسترده و باشکوه در راهپیمایی موتوری و خودرویی یوم‌الله ۲۲ بهمن، بار دیگر حماسه‌ای ماندگار آفریدند.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۷۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷ 11 February 2022

به گزارش ایرنا، این مراسم با حضور گسترده اقشار مختلف مردم ولایتمدار از میدان حضرت امام‌حسین (ع)، بلوار دانشجو، میدان شهدای محراب، بلوار مدرسی، میدان نماز، بلوار دهه فجر تا میدان حضرت امام‌رضا (ع) برگزار شد.

مردم فهیم به دلیل شیوع کرونا به صورت خودرویی و بسیار پرشور با نظم و ترتیب به خیابان‌ها آمدند و در حالی که وسایل نقلیه خود را با عکس‌ها و پوسترها مختلف تزیین کرده بودند و پرچم در دست داشتند ۲۲ بهمن را گرامی داشتند.

در ابتدای شروع رسمی این مراسم حماسی و انقلابی با رعایت نکات بهداشتی در میدان حضرت امام‌حسین (ع) دعای روحبخش ندبه قرائت و در طول مسیر راهپیمایی نیز سرود و آهنگ‌های انقلابی پخش شد.

همچنین تعدادی از موتورسواران و دوچرخه‌سواران در پیشاپیش راهپیمایی خودرویی در حالی که عکس‌هایی از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، مقام معظم رهبری و پرچم جمهوری اسلامی در دست داشتند در حرکت بودند.

مردم ولایتمدار و انقلابی یزد با حضور در راهپیمایی موتوری و خودرویی امسال خود بار دیگر عزت، اقتدار و همبستگی ملی خود را به گوش مستکبران عالم رساندند و حماسه‌ای با عظمت در تاریخ جمهوری اسلامی به ثبت رساندند.

مشابه این مراسم انقلابی و حماسی امروز در اکثر مناطق و شهرهای بخش مرکزی یزد برگزار شد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار