به منظور پایش باران‌های شدید در این مناطق برای آماده بودن مسؤلین این شهرستان در جهت جلوگیری از حوادث ناشی از بروز سیل در این مناطق شد.
کد خبر: ۱۰۲۸۰۲۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴ 11 February 2022

به گزارش تابناک مازندران، محمدرضا رضوی، راه اندازی و بهره برداری از این ایستگاه در بخش‌های مختلف کاربری بخصوص در راستای مدیریت بحران، کشاورزی، گردشگری و .. در حوزه مرکزی استان را بسیار مهم و حائز اهمیت قلمداد کرد.

وی تصریح کرد: این ایستگاه به فشار سنج، دماسنج، رطوبت سنج، تشعشع خورشید، سمت و سرعت باد، دمای حداقل زمین و باران سنج مجهز است.


کریمی نماینده مردم شهرستان بابل در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تشکر برای افتتاح و راه اندازی ایستگاه خودکار هواشناسی در بندپی غربی، خواستار احداث ایستگاه در مناطق بالا دست این شهرستان به منظور پایش باران‌های شدید در این مناطق برای آماده بودن مسؤلین این شهرستان در جهت جلوگیری از حوادث ناشی از بروز سیل در این مناطق شد.


ولی زاده فرماندار ویژه شهرستان بابل هم گفت: راه اندازی و استقرار ایستگاه هواشناسی یکی از مطالبات دیرینه مردم شهرستان بود که با همکاری اداره کل هواشناسی استان و مساعدت مسئولین استان و منطقه راه اندازی و بهره برداری گردید.

منبع: خبرگزاری صداوسیما

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار