رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه:
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه از اعمال طرح محدودیت ترافیکی در کرمانشاه همزمان با روز ۲۲ بهمن و اجرای راهپیمایی خودرویی و موتوری در شهر کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۷۸۷۳
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹ 10 February 2022

به گزارش خبرنگار تابناک کزمانشاه سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: راهپیمایی خودرویی و موتوری جشن سالروز پیروزی انقلاب از ساعت ۱۰ صبح روز ۲۲بهمن از میدان آزادی آغاز خواهد شد و تا میدان فردوسی ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: بر همین اساس اعمال محدودیت‌ها از ساعت ۲۴ شب و پر مسیر محل تردد راهپیمایان آغاز شده و تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت.

حیدری خاطرنشان کرد: بر همین اساس از هرگونه توقف وسایل نقلیه در طول خیابان شهید مدرس و خیابان شهید اشرفی اصفهانی جلوگیری به عمل خواهد آمد و خودرو‌هایی که در این مسیر پارک شده باشند توسط جرثقیل به پارکینگ منتقل می‌شوند.

رئیس پلیس راهور کرمانشاه افزود: حرکت از سمت میدان فردوسی به سمت میدان آزادی در سراسر مسیر در زمان برگزاری مراسم ممنوع بوده و حرکت صرفا" به صورت یکطرفه از سمت میدان آزادی به سمت میدان فردوسی امکان پذیر خواهد بود.

وی تصریح کرد: تمامی خیابان‌ها و کوچه‌های ورودی به مسیر راهپیمایی توسط پلیس راهور تحت پوشش و کنترل قرار خواهد گرفت.

حیدری همچنین از راکبان موتورسیکلت نیز خواست ضمن استفاده از کلاه ایمنی، با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در مسیر مشخص شده تردد و همراه دلت رانندگان خودرو‌های شخصی همکاری لازم را با پلیس داشته باشند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار