ایرنا فرماندار قم گفت:‌ جوانان‌گرایی و میدان دادن به این قشر در مدیریت‌ها را باید فرصت بدانیم و از آن به خوبی استفاده نماییم.
کد خبر: ۱۰۲۷۳۶۰
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۶ 08 February 2022

به گزارش تابناک قم، مرتضی حیدری روز دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه بخشدار سلفچگان قم اظهار داشت: ما باید با استفاده از توانمندی جوانان،  زمینه بهره‌گیری از افکارنو را در برنامه‌ریزی‌ها و اداره کارها فراهم کنیم.

وی درادامه با با اشاره به ایام الله دهه مبارک فجر گفت: این نظام اسلامی به دست معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) ایجاد شده  و امروز دراوج قدرت و اقتدار قرار دارد.

وی افزود: درحال حاضر لازم است که با شیوه‌های نوین دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی را بیش از پیش برای مردم تبیین و روشنگری کنیم تا توطئه‌های دشمنان علیه نظام خنثی شود.  

دراین مراسم که در سالن جلسات بخشداری سفچگان برگزار شد، ضمن تقدیر از ابوالفضل تمیزی، عباس گراوند به عنوان بخشدار جدید سلفچگان معرفی شد.

سلفچگان یکی از بخش‌های پنج‌گانه استان قم است که در فاصله ۴۰ کیلومتری شهر قم قرار دارد. منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان نیز دراین بخش قرار دارد.

منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان  به‌عنوان مهم‌ترین و نزدیک‌ترین منطقه ویژه اقتصادی به مرکز سیاسی اقتصادی کشور، واقع در مسیر جاده ابریشم، راه‌آهن سراسری و بزرگراه‌های اصلی شمال - جنوب و شرق - غرب ایران بوده و جهت برقراری ارتباط با اروپا، کشورهای آسیای میانه و خلیج‌فارس به‌منظور تولید، صادرات و ترانزیت کالا، موقعیتی ممتاز داشته و قادر است نقش تعیین‌کننده‌ای در اقتصاد کلان منطقه و کشور ایفا نماید.

 ۱۲۲ واحد تولیدی و تجاری در این منطقه فعالیت می‌کند که این رقم نمایان گر فعالیت ۸۷ درصد واحدهای دارای پروانه بهره‌برداری منطقه است. از این میان، ۱۰۰ واحد در زمینه فعالیت‌های تولیدی و ۲۲ واحد نیز درزمینهٔ فعالیت‌های تجاری و خدماتی مشغول به کار است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار