سارقان کابل یا همان سیم دزدها که در سال‌های قبل تنها کابلهای فشار قوی برق را مورد دستبرد قرار می‌دادند اکنون بی‌مهابا دیگر برای آنها سایز کابل و سیم فرقی ندارد.
کد خبر: ۱۰۲۶۵۹۹
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۰ 04 February 2022

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس، سرقت سیم و کابل در استان کهگیلویه و بویراحمد به رویه متداول این روزها در کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شده دزدها به سیم برق و کابل مخابراتی و ریزترین سایز تا سیم‌های معمولی رحم نمی‌کنند.
سارقان کابل یا همان سیم دزدها که در سال‌های قبل تنها کابلهای فشار قوی برق را مورد دستبرد قرار می‌دادند اکنون بی‌مهابا دیگر برای آنها سایز کابل و سیم فرقی ندارد.

هر چند نیروی انتظامی و پلیس استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت شبانه روزی با سرقت ها مبارزه می‌کند و می باید خدمات بی شائبه پلیس را ارج نهاد اما لازم است اقشار مردمی نیز پای کار آمده و هرگونه تحرکی از سوی سارقان را رصد کرده و به ماموران انتظامی اطلاع دهند.
دستگاه قضایی نیز که در برخورد با جرایم مماشاتی ندارد نیز باید یک بار برای همیشه با یک حکم سنگین و اثرگذار درس عبرتی به آن‌ها دهد و در این بین همکاری مردم؛ پلیس و دستگاه قضایی بسیار لازم و ضروری است.


به صورت مستمر گزارش‌ها و اخبار مربوط به سرقت سیم و کابل در استان داریم که دفتر خبرگزاری فارس نیز از لطف سارقان در امان نماند و کابل نه چندان با ارزش مخابراتی که سیستم اینترنتی خبرگزاری به آن متصل است نیز مورد دستبرد قرار گرفت.
مخاطبین عکس ها و کلیپ هایی از این اقدامات را در اختیار رسانه قرار می دهند که یک نمونه از آن سرقت کابل مخابراتی روستای نرگاه از توابع شهر یاسوج بوده است.
مشایخی یکی از مخاطبان فارس می‌گوید با هزار زحمت به وسیله سیم مخابراتی برای منزل خود اینترنت متصل کردیم که دزد‌ها به کابل مخابرات رحم نکردند و چند روزی هست که اینترنت ما به کل قطع شده است.


او می‌گوید برای چند ماه اشتراک اینترنت گرفته‌ایم اما با سرقت رفتن کابلها هزینه‌ای که برای اینترنت پرداخت کردیم بی‌خود و بی‌جهت در حال هدر رفتن است که انتظار داریم برخورد قاطعی با چنین رفتارها و سرقت‌هایی در استان شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار