رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه گفت: در حال حاضر ١۵٣ آژانس تاکسی تلفنی تحت نظر این سازمان فعالیت می‌کنند که شهروندان می‌توانند هرگونه انتفاد یا پیشنهاد خود در این راستا را با شماره تماس‌های ١٣٣ و سامانه پیامکی ٣٠٠٠١٨١۵ در میان بگذارند.
کد خبر: ۱۰۲۵۲۴۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۶ 29 January 2022

غلامرضا شهبازی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه در خصوص فعالیت سایر خودرو‌ها در حوزه حمل و نقل مسافر اظهار کرد: مجوز شرکت اسنپ از سوی اتحادیه کسب و کار‌های مجازی است و در حال حاضر نظارت با شرکت اسنپ است، زمانی که دستورالعمل از سوی وزارت کشور آماده و در اختیار شهرداری‌ها قرار بگیرد نظارت بر آن از سوی شهرداری‌ها صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه آژانس‌های تاکسی تلفنی به دو دسته تقسیم می‌شوند، افزود: برخی از آژانس‌های تاکسی تلفنی زیر مجموعه سازمان حمل و نقل مسافر و تعدادی زیر نظر موسسات اتومبیل کرایه فعالیت می‌کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل مسافر شهر کرمانشاه ادامه داد: آژانس‌های تاکسی تلفنی زیر نظر مجموعه سازمان باید علائم شطرنجی بر روی کاپوت پشت و عقب، کد و همچنین یک تابلو آژانس داشته باشند.

وی در ادامه بیان کرد: این آژانس‌های تاکسی تلفنی به صورت مستمر توسط بازرسان واحد گشت بازرسی و ممیزی می‌شوند و آژانس‌های تحت نظر موسسات اتومبیل کرایه با نظارت سازمان صمت فعالیت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حدود ۱۵۳ آژانس زیر نظر سازمان حمل و نقل مسافر هستند، تاکید کرد:
شماره تلفن ۱۳۳ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۱۸۱۵ شماره تماس‌هایی هستند که شهروندان می‌توانند هر گونه انتقاد و پیشنهاد در حوزه آژانس‌های تحت نظر سازمان و در حوزه فعالیت تاکسی و اتوبوس‌ها را با آن‌ها در میان بگذارند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن پیگیری و نتیجه به شاکی اعلام می‌شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار