مسئول کمیته استعدادیابی و جوانان هیات فوتبال کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
مسئول کمیته استعدادیابی و جوانان هیات فوتبال استان کرمانشاه گفت: یکی از نقاط قوت هیأت فوتبال استان کرمانشاه در سال‌های اخیر برگزاری منظم لیگ‌های فوتبال در تمامی رده‌های سنی با حضور باشگاه‌های فعال استان بوده است.
کد خبر: ۱۰۲۱۹۰۰
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱ 12 January 2022

جواد مرادی در گفتگو باخبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: امروز ثمره برگزاری لیگ‌های منظم فوتبال در رده‌های سنی مختلف این است که چندین تیم از استان کرمانشاه در لیگ‌های برتر کشور حاضر هستند و ورزشکاران این استان در قالب این تیم‌ها افتخار آفرینی می‌کنند.

وی در تشریح برنامه‌های آتی هیات فوتبال کرمانشاه در رده‌های پایه افزود: با حمایت و مساعدت ریاست محترم هیات فوتبال استان کرمانشاه، تمامی نقل و انتقالات در تمامی رده‌های مختلف سنی در استان کرمانشاه از ابتدای مسابقات فصل آتی در سامانه نقل انتقالات انجام خواهد شد و این مهم یکی از مهمترین دستاورد‌های هیات فوتبال و نقطه عطفی در فعالیت هیات فوتبال خواهد بود.

مسئول کمیته استعدادیابی و جوانان هیات فوتبال کرمانشاه تصریح کرد: این سامانه متصل به سامانه فدراسیون فوتبال بوده و با استفاده از این سامانه هر بازیکن در هر رده سنی یک رزومه کامل و بایگانی منسجمی از باشگاه‌های محل فعالیت و قرارداد‌های خود خواهد داشت و نقل و انتقالات هر بازیکن بر اساس این سامانه صورت خواهد پذیرفت.

وی در خصوص رزومه این سامانه در کشور، خاطرنشان کرد: استان‌هایی که هم اکنون جابجایی بازیکنان خود را بر اساس سامانه نقل و انتقالات انجام می‌دهند کمتر از ١٠ استان هستند و ما قصد داریم با انجام درست و کامل این طرح به یک الگو کامل و جامع برای استان‌های غربی کشور تبدیل شویم.

مرادی بیان کرد: یکی دیگر از دستاورد‌های مهم هیات فوتبال استان کرمانشاه اعطای مجوز وحمایت از مدارس فوتبال دائمی و خروج فعالیت مدارس فوتبال از انحصار فعالیت در تابستان بوده است و شاید به جرأت می‌توان فعالیت منسجم تیم‌های رده‌های مختلف در لیگ‌های برتر را نتیجه این فعالیت منسجم و مستمر مدارس فوتبال دانست.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین وظیفه هیات فوتبال استان کرمانشاه توسعه فوتبال در تمامی شهرستان‌ها و مناطق استان است، اما کارشکنی‌ها و حواشی ایجاد شده توسط شخص مدیرکل ورزش و جوانان برای جامعه فوتبال استان به بزرگترین مانع برای این توسعه تبدیل شده است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار