بر اساس دستور معاون رئیس جمهور و پیگیری استاندار یزد، مشکل بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) بافق حل می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۸ 12 January 2022

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دو شب پیش بود که گزارشی درباره خرابی سیستم گرمایشی بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) شهر بافق در بخش خبر ۲۰ شبکه یزد پخش شد که در رسانه‌ها بازتاب یافت و در بخش خبری ۲۰:۳۰ نیز به نمایش گذاشته شد.


این مساله سبب شد تا معاون رئیس جمهوری این مساله را در تماس با استاندار یزد بررسی کرده و استاندار نیز دستور حل این مشکل را صادر کرد.


بر این اساس، سرپرست فرمانداری بافق شب گذشته از این بیمارستان بازدید کرد. سیستم گرمایشی بیمارستان به صورت موقت راه اندازی شده و اوضاع نیز آرام بود.


صمیمی در این بازدید گفت: فرآیند تعمیر اساسی موتورخانه این بیمارستان بر اساس دستور استاندار یزد و تأکید وی بر رفع موانع مالی به زودی آغاز خواهد شد.

 

محمدرضا صباغیان نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه هم امروز در صحن علنی مجلس به این مساله اعتراض کرده و گفت: در ایام سرد سال و طی چند روز گذشته چندین بار سیستم گرمایشی بیمارستان بافق خاموش شده و بیماران با سرما دست و پنجه نرم کرده و در حال حاضر بیمارستان با بخاری قدیمی گرم می‌شود.

 

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این اخطار قانون اساسی، تصریح کرد: وزیر بهداشت مباحث مطرح شده را شنیدند و باید به مشکلات بیمارستان بافق توجه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار