استاندار کهگیلویه و بویراحمدخطاب به گروه‌ها و جریانات سیاسی شهرستان بویراحمد گفت : از شما می‌خواهم فرماندار جدید که فرزند همین خطه و از مناطق محروم است را حمایت و یاری کنید.
کد خبر: ۱۰۲۱۷۳۵
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱ 11 January 2022

پیش از ظهر امروز مراسم تودیع و معارفه فرمانداران جدید و قدیم بویراحمد در حالی برگزار شد که شهرام مهدوی مطلق به عنوان فرماندار جدید جای مجید احمدی به عنوان فرماندار سابق را گرفت .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید علی احمدزاده در مراسم تودیع و معارفه سرپرست فرمانداری بویراحمد با بیان اینکه خوشحالم در این مقطع حساس خدمت‌گذار مردم هستم ، گفت :حکومت اسلامی ایران بر دو محور مردم و مشروعیت‌ استوار شده که مشروعیت آن از سوی دین مبین اسلام است و مسئولان اجرایی در این حکومت با رای مردم انتخاب شده که بیانگر مقبولیت مردمی آن است.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: بعد از انتخاب رئیس جمهور اولین مطالبه مردم اجرای خواسته‌های آنها است که افرادی انتخاب شوند که همراه دولت باشند.
وی تغییر در دولت‌های را یک امر رایج و طبیعی دانست و گفت: تغییرات به معنای عدم شایستگی خدمت مدیران گذشته نیست.
وی به وعده‌های دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: برقراری عدالت، ایجاد تحول، خدمت صادقانه و جهادی، تغییر در وضعیت زندگی مردم، عدم نگاه به بیرون از کشور و روی پای خود ایستادن از جمله وعده‌های دولت ایت‌الله دکتر رئیسی است بنابراین برای تحقق این وعده‌ها  کار باید به افرادی که به آنها معتقد هستند واگذار شود.
وی ضمن قدردانی از تلاش‌های احمدی فرماندار سابق شهرستان بویراحمد گفت: فرماندار جدید در سپاه و بسیج خدمت کرده و سابقه کار جهادی را در کارنامه دارد، وی توانایی انجام کارهای اجرایی و عمرانی را باتوجه به تجربه و سابقه کاری دارد، مهدوی از نیروهای ارزشی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است و می‌تواند ما را در مسیر توسعه و پیشرفت یاری کند.
مقام عالی دولت در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه با استفاده از تجربه و سابقه فرماندار جدید که در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء بوده می‌توانیم پروژه‌های کلیدی، بزرگ و اثرگذاری را در بویراحمد اجرا کنیم، افزود: سد تنگ سرخ، تغییر در رودخانه بشار، اصلاح مبلمان شهری، احداث پالایشگاه گازی مختار و سد سقاوه از جمله پروژه ‌های بزرگی است که می‌توان با استفاده از توانمندی فرماندار جدید به سرانجام برسانیم.
احمدزاده با بیان اینکه گزینه‌های زیادی برای فرمانداری بویراحمد به من معرفی شد اما همه ویژگی‌های مدنظرم را آقای مهدوی مطلق داشت، خطاب به فرماندار جدید گفت: شما فرماندار هیچ شخص، جناح، گروه، جریان سیاسی و قوم و طایفه نیستید بلکه نیروی خدمت‌گذار همراه دولت هستید که باید به طور یکسان به همه خدمت کنید.
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: فرماندار جدید  موظف است در خدمت‌رسانی  همه را یکسان ببیند، شبانه‌روزی پای کار مردم باشد و به آنها خدمت کند.
احمدزاده با بیان اینکه فرماندار جدید منت‌دار هیچ فردی نیست و  برای خدمت به یک طایفه انتخاب نشده، گفت: بدانید عمل شما وقتی جهادی، صادقانه و در راه خدا خواهد بود که برای همه باشد با نماینده مردم در مجلس تعامل داشته باشید اما این تعامل به معنای وابستگی نباشد.
احمدزاده بیان کرد: فرماندار جدید حق جانبداری از هیچ گروه و جریان سیاسی را ندارد البته برای پیشرفت شهرستان از همه گروه‌ها و جریانات سیاسی کمک بگیرد.
وی در پایان هم خطاب به گروه‌ها و جریانات سیاسی شهرستان بویراحمد گفت: از شما می‌خواهم فرماندار جدید که فرزند همین خطه و از مناطق محروم است را حمایت و یاری کنید.
جزئیات مراسم
فرمانداری که برای دیگران الگو بود!
در ابتدای این مراسم رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با گرامی داشت یاد و نام شهدا انقلاب اسلامی و همچنین شهید حاج قاسم سلیمانی گفت: از تلاش های مجدانه و صادقانه احمدی فرماندار سابق بویراحمد تشکر می کنیم وی دارای مدیریت رهبری گونه بود مدیریتی که دارای قدرتی نفوذ و قدرت تأثیرگذاری عملی و رفتاری بود و برای دیگر مدیران الگو بود.
دلشاد با بیان اینکه احمدی فرماندار سابق تنظیم کننده روابط بین خود و مدیران با حاکمیت اخلاق را دنبال می کردند، گفت: مهدوی فردی انقلابی ولایی مردمی و جهادی است و از بطن و توده ضعیف مردم برخواسته است.
وی با بیان اینکه خوش استقبال و با بدرقه هستیم و قصد سنت شکنی هستیم، گفت: با نگاه سایت ها و روزنامه ها اول از احمدی تقدیر و تشکر داشتند و در مرحله بعد تبریک به فرمادار جدید را مشاهده کردم.
وی افزود: به عنوان عضو کوچک بین مدیران پیمان می بندم در جهت توسعه همه‌جانبه و پیشرفت شهرستان بویراحمد همپا و هم راستا شما خواهیم بود.
استرس های دوران مدیریت احمدی!
مجید احمدی فرماندار سابق شهرستان بویراحمد با بیان اینکه حدود دو سال توفیق خدمت در استان قهرمان پرور ، زرخیز را پیدا کردم و خوشحال و خرسندم، گفت: در دو سال گذشته خدمتی پراسترس و حاشیه آفرین بود، قبل از افزایش قیمت بنزین وارد این استان شده تا بحرانی رخ ندهد که با مدیریت کلانتری و جمالی معاون سیاسی سابق این موضوع مدیریت شد و اتفاقات سالیان گذشته در اثر این موضوع در اثر گرانی بنزین رخ نداد.
احمدی به مشکلات ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: استان یک الی سه در بین گزارشات امنیتی شناخته شدیم، در حوزه انتصاب بخشداران چالش های وجود داشت که حل شد در ادامه در تاریخ ۱۴ اسفندماه سال ۹۹ به عنوان خدمت گذار مردم در فرمادار شهرستان بویراحمد مشغول خدمت شدیم.
وی به انتخابات شوراها و ریاست جمهوری به عنوان یکی از پر چالش ترین انتخابات در شهرستان بویراحمد اشاره کرد و اینکه این موضوع به خوبی مدیریت شد، گفت: با اینکه عده ای اعتراضاتی داشتند و لیستی درز شد اما با شمارش صندوق ها یک درصد رای کم و زیاد نشد و یکی از سالم ترین انتخابات بود درصورتی که در انتخابات قبلی درگیری و کشته صورت گرفت.
احمدی با بیان اینکه بعد از انتخابات دو نفر رد صلاحیت شد اما مشکل حل شد، گفت: استرس شروع کار شورا را داشتم اما مراسم تحلیف برگزار شد و نهایتا با انتخاب شهردار موضوعات به خوبی پیش رفت.
فرماندار سابق بویراحمد با بیان اینکه بدخت کسی است که دینش را به دنیا یش بفروشد و بدخت تر کسی است که دینش را به دنیای دیگران بفروشد گفت:  ملاک کار ما فرامین رهبری برای خدمت و نوکری مردم است در این راستا برای مشکلات بودجه ای پیگری های خوبی صورت گرفت که نتایج خوبی منجر شد از طرفی جلسات شورای تامین، کمیسیون تطبیق، جلسات کرونا و افتتاح ۲۷ پروژه عمرانی در سال ۱۴۰۰ و اشتغال زایی ۱۹۱ نفر، افزایش تملک دارایی که در گذشته ۱۲۳ میلیارد اما امسال به ۱۸۰ میلیارد افزایش پیدا مرد، اختصاص ۱۰۱ میلیارد در حوزه محرومیت زدایی، جذب اعتبارات ۲ میلیاردی از محل اعتبارات ارزش افزودهبرای امور عشایری و روستایی، پیگیری مشکلات سالیان ق قبل، موضوع میدان تره بار، ورودی شهر یاسوج، پیگیری آب و جاده از دیگر خدمات است.
احمدی به تشکیل اولین جلسه شورای اداری و همراهی مدیران اشاره کرد و اینکه قبول کردیم خدمت گذار مردم باشیم، گفت: نباید اگر کسی آشنای ما بود جواب گوی او و کسی که اینچنین نبود پاسخش را ندهیم.
وی به پیگیری مصوبات و موضوعات نظیر ساختمان بخشداری و خرید تجهیزات فرمانداری اشاره کرد و گفت: امام راحل و بزرگان دین فرمودند سیاست ما باید عین دیانت ما باشند، بنده نه اصولگرا هستم و نه اصلاح طلب و در اولین جلسه برای حضور بنده در استان اعلام کردم نه کاری به اصولگرا و نه اصلاح طلب دارم و بیان کردم در مسیر احقاق حقوق دیگران، و پیگیری مشکلات هستم.
فرماندار پیشین بویراحمد به بیانات شهید سلیمانی مبنی بر اینکه اصل نظام و اینکه ولایت فقیه اصل است و نگاهم به مکتب حاج قاسم سلیمانی و تنها حزب را حزب الله می دانم، گفت: برخی برای رضایت طرفدارانشان بر روی حق پای می گذارند اما حزب الله وابسته به دیگران و احزاب نیست.
احمدی با تاکید بر اینکه همیشه به مدیران اعلام می کردم به پست و مقام ها دل نبندید، گفت: از احمدزاده استاندار محبوب ارزشی ، نماینده شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون و همچنین معاون سیاسی قلبا برای اینکه این مسئولیت را از دوش بنده برداشتند تشکر می کنم.
وی افزود : نمانیده ولی فقیه حتی ساعت ۱ بامداد پیگیر مشکلات مردمی بودند و باید قدر این نعمت را دانست از طرفی حضرت آیت الله ملک حسینی از طریق تماس ها کارها را پیگیری می کنند.
احمدی در پایان ضمن تبریک به شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد بیان کرد: از برادر عزیزمان که با اصرار بسیار نماینده شهرستان‌های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی این مسئولیت سنگین را پذیرفتند، تقدیر و تشکر می‌کنم.
پیراهن سبز سپاه و بند پوتین سربازی را با هیچ پستی عوض نمی کنم
شهرام مهدوی مطلق فرماندار شهرستان بویراحمد، با اشاره به سابقه کاری خود در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، تصریح کرد: همواره خود را یک پاسدار می‌دانم و هرگز دکمه پیراهن سبز سپاه و بند پوتین سربازی ام را با هیچ پست و مقامی عوض نخواهم کرد.
وی افزود: وحدت حلقه مفقوده در پیشرفت و توسعه استان به ویژه شهرستان بویراحمد است و مطابق با بیانیه گام دوم انقلاب و منشور انقلاب اسلامی باید تلاش کنیم که وحدت در همه ابعاد برای توسعه و پیشرفت جامعه محقق شود.
وی با انتقاد از نگاه جزیره‌ای در عملکردها گفت: حرف زدن از ظرفیت‌های مختلف برای حرکت به سمت توسعه در نبود وحدت معنایی ندارد.
در پایان این آئین از زحمات مجید احمدی فرماندار سابق شهرستان بویراحمد تقدیر شد و شهرام مهدوی مطلق به عنوان فرماندار شهرستان بویراحمد معرفی و منصوب شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار