سردار میرزایی با اشاره به اینکه امنیت،آرامش و آسایش جامعه را مرهون خون پاک شهدا و جانفششانی رزمندگان و بیسجیان در هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا سبب تحکیم و تقویت عقاید و مرزهای ایمانی می شود و باید قدردان این امنیت پایدار در جامعه باشیم.
کد خبر: ۱۰۲۱۱۸۰
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۱ 09 January 2022

به گزارش تابناک مازندران، اخبار انتظامی استان مازندران در مورخه 18/10/1400 تقدیم حضور می گردد.
------------------------------
یادواره شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه 
فرمانده انتظامی استان مازندران در یاواره شهدا روستای واسوکلا در شهرستان جویبار، گفت: یادواره شهدا یعنی بزرگداشت و به یاد آوردن کسانی که آسایش و آرامش امروز ما به واسطه ایثارگری آنان است 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سردار مرتضی میرزایی در یاواره شهدا واسوکلا گفت: عزت ایران و شکست دشمنان مدیون ایثار شهیدانی است که جان خود را برای اسلام و وطن تقدیم کردند.
وی افزود: ما برای این نظام خونهای زیادی دادیم و مردان بزرگی به درجه جانبازی رسیدند، یادواره شهدا یعنی بزرگداشت و به یاد آوردن مردان بزرگ یعنی شهدا و جانبازان که به ما درس ایثار ،گذشت، فداکاری، تلاش و کوشش، ولایت مداری و شهادت آموختند.
سردار میرزایی با اشاره به اینکه امنیت،آرامش و آسایش جامعه را مرهون خون پاک شهدا و جانفششانی رزمندگان و بیسجیان در هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: برگزاری یادواره شهدا سبب تحکیم و تقویت عقاید و مرزهای ایمانی می شود و باید قدردان این امنیت پایدار در جامعه باشیم.
فرمانده انتظامی استان مازندران، زنده نگه داشتن یاد شهیدان در جامعه و بین مردم و نسل جوان مهم توصیف کرد و اظهار داشت: هدف اصلی دشمن اینست که با تهدید نرم و فعالیت های سوء فرهنگی به تضعیف فرهنگ مقاومت در کشور خصوصا میان قشر نوجوان و جوان بپردازد.
-----------------
امنیت لازمه حیات بشر/شجره پلیس از وجود مردم و خدمت به آنها است 
امام جمعه شهرستان بابل در دیدار جانشین انتظامي استان، امنیت را لازمه حیات بشر دانست 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، حجت الاسلام و المسلمین مجتبی روحانی  امنیت را لازمه حیات بشر دانست و اظهار داشت: کار پلیس عبادت است و نیروی انتظامی سنگربانان واقعی جامعه هستند که در خط مقدم پیشگیری از ناامنی و جرم خدمات بی شائبه ای را به نظام مقدس جمهوری اسلامی داشته اند.
امام جمعه شهرستان بابل زحمات نيروي انتظامي را در برقراري نظم و امنيت قابل تقدير دانست و گفت: کارکنان فرماندهی انتظامي حافظان نظم و امنيت و ايثارگران دائمي جامعه هستند و تلاش اين عزيزان در اين راه ستودني است
جانشین انتظامی استان مازندران در  این دیدار،خدمت بی منت به مردم را وظیفه ذاتی پلیس عنوان کرد و گفت: شجره پلیس از وجود مردم و خدمت به آنها است.
سرهنگ حسینی، مردم را سرمایه های اجتماعی پلیس دانست و خاطرنشان کرد: انشاالله با تعامل و مشارکت مردم بتوانیم اعتماد شهروندان را بدست آوریم.
گفتنی است جانشین انتظامی استان مازندران به همراه فرمانده انتظامی بابل ضمن دیدار با امام جمعه بابل در نماز عبادی سیاسی آن شهرستان شرکت کرد.
--------------------

امنیت پایدار جامعه در سایه تعاملات مطلوب با همه ارگانها و نهادها 
معاون هماهنگ کننده استان مازندران، امنیت پایدار در جامعه را در سایه تعاملات مطلوب با همه ارگانها و نهادها و بهره گیری از مشارکت و همکاری مردم دانست 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "علی دستور" در همایش خیرین امنیت ساز که با هدف جلب مشارکت های مردمی در ساری برگزار شد، اظهار داشت: پلیس تلاش دارد با بهره گیری از مشارکت و همکاری مردم در تامین امنیت از وقوع جرایم بکاهد.
وی با بیان اینکه پلیس تلاش دارد با بهره گیری از مشارکت و همکاری مردم در تامین امنیت از وقوع جرایم بکاهد، تصریح کرد: در صورتی که این تعامل و همکاری با توان بیشتری صورت گیرد قطعا خدمات رسانی به شهروندان نیز با سرعت بیشتری صورت خواهد پذیرفت.
معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان مازندران، همراهي و مشاركت مردم را زمينه ساز استقرار امنيت پايدار در جامعه دانست و لازمه رسیدن به امنیت مطلوب را نیازمند ایجاد زیرساخت های مناسب با مشارکت و همکاری متقابل معتمدان، خیرین و همه اقشار اجتماعی با پلیس عنوان کرد.
سرهنگ حسن زاده فرمانده انتظامی ساری در این همایش ضمن تشریح اقدامات صورت گرفته در جهت جلب مشارکت مردمی به خصوص تلاشهای صورت گرفته جهت احداث پاسگاه انتظامی شهداء شمال تجن از همکاری همه جانبه خیرین و معتمدان محلی تقدیر و قدردانی بعمل آمد.
------------------
درگیری منجر به قتل در ساری / دستگیری قاتل در کمتر از یک ساعت 
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران از وقوع نزاع و درگیری منجر قتل در ساری خبر داد و گفت: قاتل در کمتر از یک ساعت دستگیر شد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید جعفر ساداتی در تشریح این خبر، گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیس 110 مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای حومه شهرستان ساری، بلافاصله ماموران کلانتری 12 بلوار کشاورز مرکز استان به محل وقوع جرم عزیمت کردند.
وی افزود: با حضور ماموران در محل وقوع جرم در بررسی های اولیه میدانی مشخص شد، 2 جوان به علت درگیری لفظی و توهین و فحاشی با یکدیگر درگیر شدند که در این میان یکی از افراد حاضر در محل درگیری برای وساطت و حل و فصل دعوا بین این دو جوان وارد شد که در این میان مورد اصابت ضربات چاقو یکی از طرفین دعوا قرار گرفت و به شدت مصدوم شد.
معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به انتقال مصدوم به مرکز درمانی از مرگ این فرد به علت شدت جراحات وارده خبر داد و افزود: با حضور به موقع پلیس و پیگیری های صورت گرفته، قاتل درکمتر از یک ساعت دستگیر شد.
سرهنگ ساداتی با بیان اینکه قاتل در بازجویی های به عمل آمده به قتل اعتراف کرد، اظهار داشت: متهمان برای سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.
معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مازندران با اشاره به بروز برخی شایعات در شبکه های اجتماعی و فضای مجازی و ارتباط آن  با یکی از هیئت های مذهبی شهرستان ساری، ضمن تکذیب این خبر عنوان داشت؛ وقوع این درگیری هیچگونه ارتباطی با هیئت مذهبی نداشته و صرفاً به خاطر اختلافات شخصی بین دو جوان بوده است.
-------------------

پلیس همانند قلعه ای محافظ و جان پناه مردم بی پناه /ولايتمداري مقوله اي نهادينه شده در ساختار فرماندهی انتظامي 
- نماينده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی، گفت :احساس امنیت مردم مرهون زحمات شبانه روزی پلیس است و فرماندهی انتظامی همانند قلعه ای محافظ و جان پناه مردم بی پناه و مظلوم است-
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، محسنی بندپی در دیدار با فرما نده انتظامی شهرستان نوشهر اظهارداشت: داشتن روحيه معنوی کارکنان نیروی انتظامی که نشات گرفته از مقام عظمای ولایت رهبری است موجب شده که نیروی انتظامی در اجرای ماموریت ها و اهداف خود همیشه موفق و پیش قدم باشد.
نماينده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با همکاری مردم و سازمان ها نیروی انتظامی می تواند در اجرای طرح های پیشگیری از جرائم و ناامن کردن فضا برای ناامن کنندگان جامعه موفق باشد.
ولايتمداري مقوله اي نهادينه شده و اساسي در ساختار فرماندهی انتظامي  
فرمانده انتظامی شهرستان نوشهر در دیدار نماینده مردم نوشهر در مجلس شورای اسلامی، ولايتمداري را مقوله اي نهادينه شده و اساسي در ساختار سازمان نيروي انتظامي دانست و افزود: رضايت مقام معظم رهبري(مدظله العالی) از عملکرد پليس، مدال افتخار ارزشمندي براي ناجاست.
سرهنگ اکبر درویشی با اشاره به فرمايشات فرمانده کل قوا در ديدار با فرماندهان و مسئولان ناجا، تصريح كرد: ماموريت نيروي انتظامي در جامعه حساسيت فوق العاده اي دارد و كم ترين خطا در كار ما، عوارض جبران ناپذیری را می تواند داشته باشد.
----------------------

کشف بیش از دو میلیارد و پانصد میلیون اموال مسروقه / دستگیری جاعل پول و کشف 98 میلیون اسکناس جعلی در نوشهر 
فرمانده انتظامي نوشهر از کشف بیش از دو میلیارد و پانصد میلیون اموال مسروقه در اجراي مرحله دوم طرح ظفر در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ اکبر درویشی در تشریح این خبر، گفت: در راستاي افزايش احساس امنيت عمومی در سطح جامعه، مرحله دوم طرح ظفر با محوريت پاکسازي مناطق آلوده وجرم خیز دستگیری سارقان و اراذل و اوباش و دستگیری فروشندگان مواد مخدر و برخورد با باند های فساد و کلاهبرداری با بهره گيري حداکثري از توان انتظامي و عملياتي شهرستان، با قدرت و جديت اجرا شد.
وي با اشاره به اینکه در راستای اجرای این طرح، ماموران انتظامی شهرستان نوشهر، 3 کیلوگرم انواع مواد مخدر، یک نفر جاعل پول و مبلغ 98 میلیون ریال اسکناس جعلی، 12 دستگاه خودرو و 1 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و 6 قبضه سلاح غیر مجاز را کشف کردند ،افزود: 6 خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر، 14 نفر سارق و کشف اموال سرقتی ،12 نفر مجلوب و محکوم قضایی و 2 نفر اراذل و اوباش نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامي نوشهر با اشاره به اینکه در اين طرح 8 واحد صنفی متخلف پلمپ، 98دستگاه خودرو و 13 دستگاه موتورسيكلت فاقد مدارك و متخلف اعمال قانون شدند، تصریح کرد: ارزش ریالی اموال مسروقه مکشوفه از سارقان بیش از دو میلیارد و پانصد میلیون ریال می باشد .
سرهنگ اکبر درویشی در پايان ضمن قدردانی از همکاري خوب مردم با پليس، اظهار داشت: هدف از اجراي طرح ظفر،  برقراری امنيت پايدار، ايجاد آسايش و آرامش براي مردم، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و شیوع اعتیاد در جامعه بوده است.
-------------------
سارقان وسایل خودرو و مغازه در دام پلیس بهشهر 
فرمانده انتظامي بهشهر از دستگیری 2 سارق تجهیزات داخل خودرو و مغازه با 20 فقره سرقت در خلیل شهر بهشهر خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ حسن عنایتی در تشريح اين خبر گفت: در پي وقوع چند فقره سرقت وسایل خودروو مغازه در خلیل شهر بهشهر و شکایت شهروندان در این خصوص، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 12 خلیل شهر این فرماندهی قرار گرفت.
وي افزود : ماموران حین گشت زنی نامحسوس به یک دستگاه خودرو پراید مشکوک و خودروی مورد نظر را متوقف کردند.
سرهنگ عنایتی گنجی تصریح کرد: در همین راستا دو متهم دستگیر که در تحقيقات پليس به سرقت 20 فقره وسایل داخل خودرو و مغازه اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد ند .
فرمانده انتظامي شهرستان بهشهر در خاتمه خاطر نشان کرد: شهروندان مي توانند در صورت مشاهده هرگونه تحرکات مشکوک موضوع را از طريق شماره تلفن110به پليس گزارش دهند .
------------------------
دستبند قانون بر دستان سارقان در آمل 
فرمانده انتظامي آمل از دستگيري اعضاي باند 3 نفره سارقان حرفه ای در آن شهرستان خبر داد
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ ذات الله رضوانی گفت: درپی وقوع سرقتهای متعدد اماکن خصوصی درسطح شهرستان موضوع در دستورکار پلیس تخصصی این فرماندهی قرارگرفت.
فرمانده انتظامي آمل افزود: سارقان در قالب تیم 3 نفره بطور همزمان در قسمت های مختلف شهر اقدام به سرقت اماکن خصوصی می کردند که پس از انجام تحقیقات، متهمان توسط ماموران پلیس آگاهی شناسایی و با هماهنگی های قضائی، متهمان در یک عملیات ضربتی بطور غافلگیرانه دستگیرکردند.
سرهنگ رضوانی با بيان اينكه متهمان در بازجویی های بعمل آمده به 27 فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کردند، تصریح کرد: سارقان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحويل مراجع قضائي و از آن طريق روانه زندان شدند.
-----------------------
دستگیری باند سارقان سیم و کابل برق در کلاردشت 
فرمانده انتظامی کلاردشت از دستگیری 4 سارق سیم برق با 8 فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر دیلمی بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل برق طی یک هفته گذشته در سطح شهرستان کلاردشت، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور ماموران انتظامی قرار گرفت.
فرمانده انتظامی شهرستان کلاردشت افزود: مأموران انتظامی به موازات گشت زنی های هدفمند در سطح حوزه استحفاظی با تحقیقات میدانی گسترده، اعضاء یک باند 4  نفره را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
سرهنگ بهادر دیلمی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده که هرکدام بیش از 10 فقره سابقه سرقت در استان های همجوار را داشته در تحقیقات و بررسی های به عمل آمده و در مواجهه با شواهد و قرائن ارائه شده از سوی مأموران به ارتکاب 8 فقره سرقت سیم و کابل برق اعتراف کردند که پس از تکمیل تحقیقات برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.
-----------------------
دستگیری 3 سارق منزل و کشف سلاح شکاری غیرمجاز در نور 
فرمانده انتظامی نور از دستگیری 3 سارق سابقه دار منزل و کشف سلاح شکاری غیرمجاز در طرح امنیت محله محور آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی داداش تبار در تشریح این خبر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح عملیاتی امنیت محله محور در این شهرستان به اجرا در آمد .
وی افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری 3 نفر از سارقان سابقه دار و کشف یک قبضه سلاح شکاری غیرمجاز شدند
فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: از دیگر توفیقات این طرح توقیف 2 خودروی متخلف، و دستگیری 5 نفر معتاد متجاهر بوده است.
سرهنگ داداش تبار در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك موضوع را سريعاً ازطریق سامانه110 به مركز فوريت هاي پليسي اطلاع دهند.
-------------------------
کشف 6 دستگاه تولید ارز دیجیتال در میاندورود 
فرمانده انتظامی میاندورود از کشف 7 دستگاه تولید ارز دیجیتال به ارزش 4 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرگزاری پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجید باقری اظهار داشت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یکی از مناطق شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضایی به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل اعلام شده 6 دستگاه تولید ارز دیجیتال در حال فعالیت کشف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود با بیان اینکه کارشناسان ارزش تقریبی تجهیزات کشف شده را بالغ بر 4 میلیارد ریال براورد کرده اند ،تصریح کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ باقری افزود : با اشاره به مصرف بیش از اندازه انرژی توسط دستگاه های تولید ارز دیجیتال از شهروندان خواست: چنانچه اخباری در راستای راه اندازی دستگاه های تولید ارز دیجیتال کسب کردند از طریق فوریت های پلیسی110 موضوع را با ما در میان بگذارند.
---------------------
کشف 10 دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال در قائم شهر 
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران از کشف 10 دستگاه ماینر به ارزش 3 میلیارد ریال در شهرستان قائم شهر خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمد محمدپور اظهار داشت: در پی کسب اخبار و اطلاعاتی مبنی بر نگهداری و استفاده غیرمجاز از دستگاه های استخراج ارز دیجیتال در یکی از مناطق شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قائم شهر قرار گرفت.
وی افزود: ماموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به همراه نماینده اداره برق به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی از محل اعلام شده 10 دستگاه تولید ارز دیجیتال در حال فعالیت کشف که طبق نظر کارشناسان ارزش اقلام مکشوفه 3 میلیارد ریال برآورد شد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان مازندران در پایان خاطرنشان کرد: استفاده از دستگاه های ماینر، نیاز به مصرف برق زیادی دارد لذا تولید کنندگان با استفاده از برق دولتی و به صورت غیرمجاز اقدام به راه اندازی دستگاه های استخراج ارز دیجیتال می کنند و از شهروندان درخواست می شود در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه موارد مشكوك، مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.
--------------------
دستگیری سارق با کشف 16 فقره سرقت در نکا 
فرمانده انتظامی نکا از دستگیری سارقان سیم برق و کابل مخابراتی و کشف 16فقره سرقت در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ قاسم عزیزی در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم خطوط برق وکابل مخابراتی در این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی در ادامه گفت: در این راستا ماموران کلانتری 11 این شهرستان با انجام اقدامات پلیسی، سارق سابقه دار را شناسایی و با هماهنگی قضائی در مخفیگاهش دستگیرکردند.
فرمانده انتظامی شهرستان نکا تصریح کرد: سارق دستگیر شده در بازجویی های فنی تاکنون به 16فقره سرقت اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
سرهنگ عزیزی در خاتمه به شهروندان توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را سريعاً به پليس110 اطلاع دهند.
-----------------------
دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کشف چوب های جنگلی قاچاق در گلوگاه 
فرماندهی انتظامي گلوگاه از دستگيري 2سارق با6 فقره سرقت اماکن خصوصی و کشف یک تن چوب جنگلی قاچاق در آن شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ محمود کلوانی در تشریح این خبر گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و تشدید فعالیت های انتظامی بمنظور پاکسازی نقاط جرم خیز و حاشیه ای شهرستان بمنظور ارتقاء احساس امنيت به مرحله اجراء گذاشته شد.
وی  با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی های همه جانبه و گشت زنی های هدفمند 2 سارق را در سطح حوزه شناسایی کردند، افزود: ماموران پس از هماهنگی های قضائی 2 سارق سابقع دار را دستگیر کردند و 6 فقره سرقت کشف شد.
سرهنگ کلوانی تصریح کرد: در راستای طرح مبارزه با  قاچاق و فرآورده های جنگلی ماموران پاسگاه کلباد از فعالیت یک قاچاقچی محصولات جنگلی در دپو چوب شهرستان با خبرشدند که با هماهنگی قضائی و در بازرسی از محل مورد نظر، یک تن چوب جنگلی قاچاق کشف و یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.
فرماندهی شهرستان گلوگاه خاطر نشان کرد: شهروندان هشدارها و آموزش هاي پليس را جدي گرفته و در صورت برخورد با هرگونه موارد مشکوک مراتب را سريعا با پليس 110 در ميان بگذارند و پليس را در تامين امنيت جامعه ياري نمايند.
-------------------------
اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت اجتماعی در تنکابن 
فرمانده انتظامی تنکابن از دستگیری 152 نفر از عاملان افیونی و مخلان نظم و امنیت عمومی در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي این شهرستان خبر داد 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ غلامحسین شعبانی با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با توزيع کنندگان موادمخدر و دستگیری سارقان و مجرمان سابقه دار طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ظفر در مناطق آلوده و جرم‌خيز این شهرستان به اجرا در آمد.
وی افزود: در اجراي اين طرح،ماموران پس از بررسی های اطلاعاتی و هماهنگي قضائي، در عملياتي ضربتي موفق به شناسایی و دستگیری 7 متهم به سرقت،  63 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و 52 نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی شدند.
فرمانده انتظامی تنکابن تصریح کرد: ضمن کشف 18 فقره سرقت و مقادیر قابل توجهی مواد مخدر و پلمپ 7 واحد صنفی متخلف در اجرای این طرح 28 دستگاه خودرو و موتور سیکلت متخلف و فاقد مدارک نیز توقیف شد .
سرهنگ شعبانی در پايان ضمن قدردانی از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: همکاری با پلیس و تماس با سامانه 110 بهترین شیوه برای مبارزه با افراد مجرم و قانون ستیز است که شهروندان می توانند از آن طریق با پلیس ارتباط برقرار کنند.  

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار