فرماندار شهرستان صحنه در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان صحنه گفت: اقدام به ساخت ۱۶ واحد هتل آپارتمان شده است که این واحدها حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و سعی بر این است که هرچه زودتر این هتل آپارتمان برای گردشگران آماده شود.
کد خبر: ۱۰۲۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰ 04 January 2022

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در دربند صحنه چهار سوئیت وجود دارد و در حال اقدام برای ساخت ۱۶ واحد هتل آپارتمان هستیم که حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و سعی بر این است که هرچه زودتر این هتل آپارتمان برای گردشگران آماده شود.

وی افزود: دربند صحنه به عنوان یک مكان گردشگری دارای نمازخانه، سالن غذاخوری و پارکینگ برای گردشگران است که از نظر بهداشتی شرايط مطلوبی دارد و تمام پروتکل های بهداشتی در آن مکان رعایت می‌شود.

فرماندار شهرستان صحنه در خصوص امکانات رفاهی دربند صحنه تصریح کرد: در آن محل ۱۵ عدد سالن غذاخوری وجود دارد و داخل محدوده سکوبندی شده و تمامی امکانات برای گردشگران فراهم است.

وی خاطر نشان کرد: متاسفانه از نظر اقامتی امکاناتی مانند هتل در شهرستان نداریم اما چون شهرستان صحنه فاصله چندانی با شهر کرمانشاه ندارد گردشگران می توانند بازدید خود را در این شهرستان انجام داده و برای اقامت به شهر کرمانشاه مراجعه کنند.

وی ادامه داد: در طول روز تقریباً بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ گردشگر و در روزهای تعطیل یک ۱۵۰۰ گردشگر از جاذبه های گردشگری شهرستان صحنه بازدید به عمل می آورند.

فرماندار شهرستان صحنه گفت: با توجه به اینکه شرایط کرونایی هنوز پایان نپذیرفته است از مردم و گردشگرانی که به شهرستان صحنه می آیند تقاضا داریم که پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند و همچنین بهداشت در محیط را رعایت کنند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار