عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه در گفتگو با تابناک:
عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه گفت: مطالبه اصلی مردم کرمانشاه تعیین استاندار بومی،انقلابی،تازه نفس و جوان است و بهتر است دیگر نمایندگان استان در همان عرصه نمایندگی به فعالیت بپردازند.
کد خبر: ۱۰۲۰۲۸۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۵ 04 January 2022

سید جواد حسینی کیا در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: با روی کار آمدن دولت جدید مشخص شد که مردم رای به تغییر داده اند و از سبک نا کارآمد ماقبل به سطوح آمده اند و به همین جهت قاعدتا استاندار باید تغییر کند و یک نیروی جوان، کارآمد، انقلابی، تازه نفس و بومی روی کار بیاید تا بتواند استان را به حرکت وا دارد.

وی افزود: استان اکنون در بیکاری، فلاکت و طلاق جزء استان های اول کشور است و باید استانداری روی کار بیاید تا استان را به حرکت وا دارد و عمران، آبادانی و توسعه شهر را به همراه داشته باشد.

عضو مجمع نمایندگان کرمانشاه تصریح کرد: استان کرمانشاه ظرفیت های بالایی دارد و به ندرت استانی وجود دارد که تنوع اقلیمی به این وسعت داشته باشد دارد.همچنین این استان از ظرفیت های جاده ای، منطقه آزاد تجاری،بازارچه های مرزی و زمین های کشاورزی فراوان برخوردار است.

وی خاطر نشان کرد: در این مدت متاسفانه تمام ظرفیت های استان هدر رفته است و امیدواریم با روی کار آمدن یک جوان بومی بتوان کاستی های گذشته را جبران کرد.

حسینی کیا در پایان بیان کرد: کرمانشاه نیروهای جوان، توانمند و فعال فراوانی دارد و بهتر است به جهت استاندار شدن از تعداد نمایندگان استان کاسته نشود و با همان قدرت سابق در کسوت نمایندگی فعالیت داشته باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار