رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد با فوت یک بیمار کرونایی طی ۲۴ ساعت گذشته به یک هزار و ۴۱ نفر رسید.
کد خبر: ۱۰۱۹۴۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰ 31 December 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد پرویز یزدان پناه افزود : هم اکنون ۱۱۷ در بیمارستان‌های معین کرونایی کهگیلویه و بویراحمد بستری هستند که از این تعداد ۳۹ بیمار مبتلای قطعی و ۶ بیمار هم به دلیل وخامت شرایط جسمی، در بخش‌های ICU، مراقبت‌های ویژه درمانی دریافت می‌کنند.

وی افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون بیش از ۸۵ هزار بیمار کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد بهبود یافته اند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج بیان کرد: از مجموع ۳۹۵ نمونه تست پی سی آر دریافت شده از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت حدود هشت درصد موارد مثبت بوده که بیشترین موارد در شهرستان بویراحمد بوده است.
یزدان پناه عنوان کرد: عادی انگاری، تجمعات، کاهش رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، کاهش نظارت ها، کاهش محدودیت‌ها بدون رعایت دستورالعمل ها، کاهش سرعت واکسیناسیون و حضور مردم در مناطق پرخطر از مهمترین دلایل افزایش موارد کرونا در کهگیلویه و بویراحمد است.

وی ابراز داشت: تکمیل و تسریع واکسیناسیون، رعایت فاصله فیزیکی، استفاده همگانی از ماسک، نظارت کامل بر اصناف و ادارات و عدم حضور در تجمعات راه موثر در جلوگیری از انتشار بیماری است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار