آیت الله نوری همدانی در دیدار با رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به اقدامات اختلاف افکنانه دشمنان اشاره کرد و گفت: پرهیز از تفرقه و حفظ همدلی وظیفه امروز همه مسلمانان در سراسر جهان است.
کد خبر: ۱۰۱۸۴۶۳
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳ 26 December 2021

به گزارش تابناک قم، آیت الله حسین نوری همدانی، در دیدار با رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی به اهمیت مسئولیت اجتماعی در تعالیم اسلامی اشاره کرد و گفت: پرهیز از اقدامات تفرقه افکنانه، کاهش اختلافات و ایجاد وحدت و همدلی در کشورهای اسلامی بدون توجه به مرزهای جغرافیایی یک ضرورت و وظیفه امروز همه مسلمانان است.

وی با اشاره به توطئه‌های دشمنان اسلام برای اختلاف افکنی بین مسلمانان و کشورهای اسلامی، گفت: مسلمانان باید در هر حال یار و یاور همدیگر باشند و از هرگونه اقدامی که به وحدت خدشه وارد می‌کند دوری کنند.

این مرجع معظم تقلید با بیان تجربه حضور خود در روسیه و تانزانیا و ضرورت فعالیت بیشتر سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، گفت: مردم کشورهای مختلف به حضور مبلغان مکتب اهل بیت عصمت و طهارت(ع) محتاج هستند، اما برای پاسخگویی به این تقاضا ما نیازمند افراد فقیه، قرآن شناس و اسلام شناسی هستیم که از معارف قرآن و اهل بیت(ع) برآمده باشند.

آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه دسترسی به منابع اهل سنت برای افراد در سراسر دنیا آسان تر از منابع اسلام ناب محمدی(ص) است، گفت: ما نیاز داریم تا دسترسی به معارف اسلام ناب محمدی(ص) که برآمده از مکتب ناب و اصیل اهل بیت(ع) است را بیش از پیش تسهیل کنیم که این امر از وظایف سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی است.

وی با تاکید بر وظیفه سخت عالمان دین در آخرالزمان، گفت: پیامبر گرامی اسلام(ص) عالمان دین در آخرالزمان را برادران خود خوانده‌اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار