رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از افزایش شمار قربانیان کرونا در کهگیلویه و بویراحمد به ۱۰۴۰ نفر خبر داد و گفت : متاسفانه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار جان خود را از دست دادند.
کد خبر: ۱۰۱۸۰۰۳
تاریخ انتشار: ۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۹ 24 December 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، پرویز یزدان پناه در گفتگو با خبرنگاران، اظهار کرد: هم اکنون ۱۰۳ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری بوده که ۳۴ نفر مبتلای قطعی و ۹ نفر از این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه تحت درمان هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد ۸۴ هزار و ۹۱۶ نفر بهبود یافته گزارش شده است.

وی ادامه داد: از ۲۵۲ نمونه دریافت شده از آزمایشگاه‌های سلولی و مولکولی یاسوج و دهدشت که شامل تست‌های PCR و رپید تست هستند، حدود ۱۸ درصد موارد مثبت بودند که بیشترین موارد مثبت در شهرستان بویراحمد می‌باشند.

یزدان پناه ابراز داشت: مردم شریف استان توجه داشته باشند که دستورالعمل‌های بهداشتی پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا باید حتی پس از واکسیناسیون رعایت شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج افزود: استفاده از ماسک، رعایت بهداشت دست، حفظ فاصله فیزیکی در مکان‌های عمومی، تهویه مناسب و عدم حضور در تجمعات نباید به دلیل تزریق واکسن کنار گذاشته شوند.

وی گفت: لازم است نوبت‌های سوم و یادآور حتما تزریق شود تا در صورت گرفتاری به کووید ١٩ شاهد فرم‌های شدید بیماری و مرگ و میر شهروندان نباشیم.

یزدان پناه خاطرنشان کرد: با توجه به ورود امیکرون به کشور لزوم تزریق واکسیناسیون برای کسانی که واکسن نزده اند و تکمیل نوبت‌های واکسیناسیون ضرورت دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار