سرپرست شبکه بهداشت و درمان:
سرپرست شبکه و بهداشت درمان مهریز گفت: از ابتدای طرح واکسیناسیون همگانی از هشتم اسفندماه ۱۳۹۹ تاکنون سه هزار و ۲۹۶ نفر از شهروندان افغان مقیم این شهرستان علیه ویروس کرونا که منشای بیماری کووید -۱۹ است، واکسن دریافت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۱۶۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۶ 16 December 2021

دکتر سید علیرضا پورمازار روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این تعداد یک هزار و ۹۶۶ نفر دُز مرحله اول، یک هزار و ۳۰۹ نفر دُز مرحله دوم و بقیه دُز سوم را دریافت کردند.

وی ادامه داد: کار واکسیناسیون شهروندان مهریزی و شهروندان خارجی در یک مرکز تجمیعی در شهر مهریز و ۶ مرکز روستایی بخش مرکزی با حضور تیم های مجرب ، پزشکان و پرستان ادامه دارد.

این مسئول اظهارکرد: تاکنون در مجموع ۸۵ درصد شهروندان مهریز دُز اول و ۷۵ درصد نیز با مراجعه به مراکز شهری و روستایی، مرحله دوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.

به گفته پورمازار تاکنون حدود ۹۲ درصد از جمعیت دانش‌آموزی و ۹۹ درصد جمعیت فرهنگیان شهرستان واکسن دریافت کردند و این روند با همکاری مسئولان مدرسه و معلمان منطقه ادامه دارد .

پورمازار بیان کرد: برای ایمن شدن در برابر این ویروس باید همچنان شهروندان مهریز و شهروندان خارجی مقیم شهرستان طرح واکسیناسیون همگانی را جدی بگیرند و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک مدنظر قرار گیرد.

منبع: ايرنا
برچسب ها: افغان ، واکسن ، مهریز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار