مدیریت جامعه الزهرا (س) ازآغاز پذیرش و ثبت نام آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۳ 12 December 2021

به گزارش تابناک قم، سیده زهره برقعی، مدیر جامعه الزهرا سلام الله علیها در نشست خبری آغاز پذیرش و ثبت نام آزمون ورودی جامعه الزهرا(س) ضمن تبریک آغاز هفته پژوهش به دانش پژوهان و جامعه علمی گفت: تقارن آغاز پذیرش را با این هفته به فال نیک ‌میگیریم واهتمام داریم در این‌ پذیرش از ابتدا استعداد ها و ظرفیت  افراد شناسایی و در دوران تحصیل از قوه به ظرفیت برسد.

مدیر جامعه الزهرا(س) با اشاره به اینکه دین اسلام به تمامی ابعاد وجودی انسان ها توجه داشته افزود: جامعه الزهرا به رشد همه جانبه طلاب توجه و اهتمام دارد و به همین خاطر در تمامی ابعاد برای طلاب برنامه ریزی ویژه ای داشته که عده ای از آن ها اجرا و عده ای در دست تدوین است.

برقعی تربیت مبلغ متخصص، طرح امین طرح شمیم،۱۶ نشریه داخلی، تربیت مترجم، پاسخگو سوالات فقهی وعقیدتی و همچنین نشست های علمی و کرسی های ازاد اندیشی را از جمله این اقدامات دانست.

وی همچنین افزود: دغدغه امسال ما تربیت طلابی است که بر اساس ظرفیت و علاقه فردی بتوانند در جامعه تاثیر گذار و مهم باشند‌، از این رو ما اهتمام داریم در ‌پذیرش از ابتدا استعداد ها و ظرفیت ها شناسایی و در دوران تحصیل از قوه به ظرفیت برسد.

مدیر جامعه الزهرا(س) ادامه داد: به عنوان نمونه در بحث دوره عمومی ابتدا بحث توانمندی اساتید را داریم تا اساتید با روش های نوین‌اشنا شده و ارتقا یابند که از شاخصه های آن ها تدریس، تحقیق، سخنوری است.

برقعی افزود: جامعه الزهرا خوشبختانه برای تمامی مشتاقان تحصیلات دینی ظرفیت و برنامه دارد و کسانی که با برنامه رسمی نتوانند خودشان را طتبیق بدهند در حوزه آزاد که در دست تدوین است می توانند شرکت‌کنند.

 وی با اشاره به سه بخش حوزی سطح  که برابر با۲ لیسانس، سطح برابر با۳ ارشد و سطح 4 برابر با دکتری‌ گفت: بخش مجتمع آموزشی تربیتی هدی از پیش دبستانی تا دبیرستان را به عهده دارد و بخش دانشگاهی با ۱۱ رشته تحصیلی مشغول به تحصیلات هستند.

سجودی معاون آموزشی جامعه الزهرا(س) را نیز در ادامه این نشست زمان ثبت نام پذیرش سال تحصیلی جدید را از ۱۹ آذر اعلام کرد وگفت: داوطلبان در تمامی سطوح می توانند ثبت‌نام خود را در سایت جامعه آغاز کنند.‌

معاون آموزشی جامعه الزهرا(س) زمان‌ آزمون را اسفند ماه اعلام کرد و افزود: بخشی از افراد مانند حافظ‌قران و نهج البلاغه از آزمون معاف هستند و آزمون سطح ۴ و دوره فقه هم ۲۳ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار