ترجمه کتاب دوم راهنمای کارآفرینی dr.srikanth ghadam
کتاب راهنمای کار آفرینی نوشته دکتر سریکانت گادام توسط مهدیه عبادوز به زبان فارسی ترجمه شد .
کد خبر: ۱۰۱۵۰۹۴
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۶ 11 December 2021

اصول کلیدی ایجاد و رشد کسب و کار شخصی

این کتاب در تاریخ ۲۸ فوریه سال 2021 میلادی به چاپ رسیده و توسط مهدیه عبادوز دراواخر تابستان 1400 به فارسی ترجمه شده است . و در مهرماه همان سال مجوز چاپ گرفت .

دکتر گادام (نویسنده چندین کتاب متعدد در حوزه کارآفرینی ) در این کتاب به بیان اصول کلیدی ایجاد و رشد کسب و کار شخصی پرداخته است . او که خود از سرمایه گذاران و کار آفرینان موفقی است که در طی ۱۴ سال ۴ شرکت موفق را راه اندازی کرده و همواره بهترین جوایز را در سطح ایالت اوهایو به خود اختصاص داده است تلاش کرده تا بر اساس مهارت و دانش و تجربیات خود اصول کلیدی راه اندازی و رشد و توسعه یک کسب و کار را بیان کند تا علاقه مندان و کارآفرینان بتوانند از آن بخوبی بهرمند شوند .

ترجمه این کتاب جدید و ارزشمند توسط نشر به پویش مجوز چاپ گرفته است و پس از گذراندن مراحل بعدی بزودی چاپ و منتشر می شود .

مهدیه عبادوز مترجم این اثر درباره این کتاب گفت : با خواندن کتاب راهنمای کارآفرینی می توانید با خیال راحت یک نقشه تدوین شده کنار دست خود داشته باشید و به آن اعتماد کنید . گرچه باید یادمان باشد نسخه موفقیت هر کسی منحصر بفرد است اما با مطالعه تجربیات افراد موفق به درایتی خواهید رسید که بتوانید این نسخه ها را برای خود بومی سازی کنید اما حواستان باشد اصول و پایه و اساس موفقیت در کسب و کارها معمولا در همه جا و برای همه ی افراد یکی است اما با بهرمندی از هوش اجتماعی و مدیریت فردی می توانید مسیر درستی را بر اساس شرایط زیست بومی موجود برای خودتان و کسب و کارتان طراحی و اجرا کنید .

این دومین ترجمه از مهدیه عبادوز در حوزه کارآفرینی است . اولین اثر او با نام ساختار نوین برای کسب و کارهای نوین توسط انتشارات به پویش چاپ و منتشر شده است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار