کد خبر: ۱۰۱۴۹۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۴ 09 December 2021
آغاز اجرای معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان همدان از اجرای طرح کیمیا (امداد فرهنگی) در استان همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان ، مهدی جعفری گفت: روز گذشته طرح کیمیا (امداد فرهنگی) با حضور آقای شکرائی قائم مقام محترم معاونت امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) کل کشور در استان همدان آغاز گردید.

 معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام استان همدان افزود: آقای شکرائی قائم مقام محترم معاونت امور فرهنگی با حضور در بین امدادگران استان و تبیین و تشریح طرح کیمیا، هدف از اجرای طرح را هویت بخشی، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی تقویت اعتماد به نفس و روحیه اجتماعی گروه هدف بیان نمود.

 جعفری گفت:گروه هدف در طرح کیمیا، دختران دانش آموز هستند که در این مرحله تعداد ۱۰۰ نفر از افراد در شهر همدان بصورت پایلوت شناسائی، هدفگذاری و در اجرای طرح مشارکت دارند. 

 معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: متولیان اجرای طرح از مربیان متخصص و متعهد که مهارت و آموزش لازم را جهت اجرای طرح کسب نموده اند، انتخاب و با امداد همکاری می‌نمایند. 

 جعفری گفت: اجرای آزمایشی این طرح هفت ماه خواهد بود که طی این مدت مربیان منتخب ضمن تعامل همه جانبه با گروه هدف آموزش‌های لازم را در زمینه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و تربیتی ارائه خواهند نمود.

وی در پایان تعداد دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت استان همدان را ۱۵ هزار و ۷۳۸ نفر اعلام و با اشاره به عملکرد فرهنگی استان گفت: در ۸ ماهه نخست ۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای آگاه‌سازی و آموزش، کمک‌هزینه تحصیلی مددجویان، ارائه خدمات فرهنگی به دانش‌آموزان، دانشجویان، برگزاری آموزش‌های مجازی، غنی سازی اوقات فراغت و شهریه دانشجویی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در استان همدان هزینه و سرمایه گزاری شده است.
 
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار