رضا گرزین مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران گفت: در ششمین روز از هفته دفاع مقدس پیکرهای مطهر دو شهید گمنام سال های دفاع مقدس در ساری تشییع و در مرکز آموزش فنی و حرفه ای 22 بهمن ساری تدفین می شوند.
کد خبر: ۱۰۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷ 26 September 2015
به گزارش تابناک مازندران نقل شده از خبر مازندران به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای مازندران، مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران تصریح کرد: برای اولین بار در سطح وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی کشور، دو شهید گمنام در مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای ۲۲ بهمن ساری تدفین می‌شوند.
گرزین اظهار داشت: باید به شهدای گمنام ارج نهاد و در این راستا از تمامی دستگاه‌ها و مردم درخواست کمک و یاری می‌کنیم.
وی با تاکید به اینکه امنیت و آسایش امروز را مدیون خون همین شهدا هستیم افزود: مراسم تشییع و تدفین دو شهید گمنام ساعت 9 صبح روز یکشنبه 5 مهر ماه از مسجد جامع آغاز خواهد شد و به سمت میدان ابن شهرآشوب ادامه پیدا خواهد کرد.
مدیرکل فنی و حرفه ای مازندران ادامه داد: پس از آن دو شهید گمنام به مرکز آموزش فنی و حرفه ای 22 بهمن واقع در کیلومتر 5 جاده ساری به قائمشهر انتقال داده می شوند و در این مرکز خاکسپاری خواهند شد.
گرزین  سن شهدای گمنام را 20 ساله و 18 ساله اعلام کرد و گفت: دو شهید گمنام به ترتیب در عملیات کربلای 4 منطقه ام الرضا و عملیات خیبر جزیره مجنون مورد تفحص قرار گرفتند.
وی همچنین مراسم وداع با دو شهید گمنام را شنبه 4 مهرماه بعد از نماز مغرب و عشاء (ساعت20 شب) در روستای شرفدارکلای سفلی ساری اعلام کرد.
عضو کارگروه ستاد شهدای گمنام استان با اشاره به خاکسپاری پیکر شهدای گمنام در این مرکز آموزشی و مهارتی گفت: حضور فیزیکی این شهدا مبارک است و این اتفاق پیوند ناگسستنی تحصیل علم و راه شهدا را مستحکم ترخواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار