نماینده ولی فقيه در استان مازندران با بیان اينکه نیازهای بشر نامحدود اما امکانات محدود است، افزود: خدمات باید براساس عدالت ارائه و امکانات و اعتبارات نیز باید عادلانه توزیع شود.
کد خبر: ۱۰۰۹۸۸۲
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۷ 17 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی عصر امروز در جلسه شورای اداری بخش رودبست و شهر هادی‌شهر شهرستان بابلسر در سالن اجتماعات شهرداری هادی‌شهر، اظهار داشت: تا زمانی‌که براساس عدالت پیش برویم خدا از ما راضی است.

وی با بیان اينکه نیازهای بشر نامحدود اما امکانات محدود است، افزود: خدمات باید براساس عدالت ارائه و امکانات و اعتبارات نیز باید عادلانه توزیع شود.

نماینده ولی فقيه در مازندران با اشاره به لزوم توجه به مسائل فرهنگی در کنار مسائل معیشتی، اعتباری و اقتصادی گفت: بخش رودبست و شهر هادی‌شهر از ظرفیت‌های خوبی در حوزه‌های مختلف برخوردار بوده اما از نبود تعدادی دستگاه اجرایی رنج می‌برد که باید این موضوع پیگیری و رفع شود.

محمدی لائینی تاکید کرد: دستگاه‌های مربوطه‌ای که باید در بخش باشند باید پای کار بیایند و بودنِ دستگاه‌های اجرایی از نبودنِ آنها بهتر است.

وی با بیان اینکه آیت‌الله هادی روحانی نماینده اسبق ولی فقیه در مازندران، خدمات ارزنده‌ای برای انقلاب، نظام و این منطقه انجام داده‌اند، خاطرنشان کرد: اگر بعضی از نهادها در بخش فعال باشند خدمات رسانی بهتر انجام می‌شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به دزدی دریایی نفتکش ایران از سوی ناوگان آمریکا تصریح کرد: ۵ ناو آمریکا در مقابل چند قایق سپاه جرات عرض اندام نداشتند.

محمدی لائینی با بیان اينکه شجاعت و صلابت نیروهای سپاه سبب ترس و وحشت نیروهای آمریکایی شد، گفت: اگر در راه رضای خدا گام برداشته شود خداوند یاری‌تان می‌کند.

وی با اشاره به اينکه موضوع امنیت موضوع مهمی است و باید به‌طور ویژه به آن توجه شود، به برخورد جدی با نا امن کنندگان امنیت عمومی جامعه اشاره کرد و گفت: خوشبختانه سردار میرزایی (فرمانده نیروی انتظامی استان) یک فرمانده نترس و شجاع است که اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش نمی‌دهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران: خدمات باید براساس عدالت ارائه شود
نماینده ولی فقیه در مازندران: خدمات باید براساس عدالت ارائه شود
نماینده ولی فقیه در مازندران: خدمات باید براساس عدالت ارائه شود
نماینده ولی فقیه در مازندران: خدمات باید براساس عدالت ارائه شود

انتهای پیام/ر

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار