پس از برد ایران مقابل سوریه
تیم ملی فوتبال ایران با این پیروزی به امتیاز ۱۶ رسید تا همچنان صدرنشین مطلق گروه بوده و از چهار بازی بعدی خود برای صعود به جام‌جهانی تنها نیاز به ۳ امتیاز داشته باشد.
کد خبر: ۱۰۰۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۸ 16 November 2021

به گزارش تابناک مازندران، سردار آزمون نه تنها بهترین بازیکن دیدار سوریه و ایران شد بلکه با چهارمین گلی که به این تیم زد، همراه با «علی دایی» بهترین گلزن ایران مقابل سوریه هم لقب گرفت. 

در پایان دیدار تیم‌های ملی فوتبال سوریه و ایران از سری مسابقات مرحله نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر سردار آزمون به عنوان بهترین بازیکن میدان معرفی شد.تیم کشورمان در این دیدار با برتری سه بر صفر رسید.

ستاره تیم ملی فوتبال ایران همانند دیدار با لبنان موفق شد یک گل به ثمر برساند و البته می‌توانست تعداد گل‌هایش را افزایش دهد. او تا به اینجا چهار گل به سوریه زده و در کنار علی دایی بهترین گلزن تیم ملی مقابل این تیم به حساب می‌آید.

تیم ملی فوتبال ایران امروز سه‌شنبه با حساب سه بر صفر سوریه را شکست داد.

تیم ایران با این پیروزی به امتیاز ۱۶ رسید تا همچنان صدرنشین مطلق گروه بوده و از چهار بازی بعدی خود برای صعود به جام‌جهانی تنها نیاز به ۳ امتیاز داشته باشد.

هم اکنون در این گروه، کره‌جنوبی با ۱۴ امتیاز دوم است، امارات با ۶ امتیاز در رتبه سوم جای گرفته و لبنان با ۵، عراق با ۴ و سوریه با ۲ امتیاز در رتبه‌های بعدی هستند.

بازی بعدی ایران، هفتم بهمن ‌ماه مقابل عراق و در ورزشگاه‌ آزادی خواهد بود که تیم کشورمان می‌تواند با برتری در این دیدار خیلی زودتر از پایان مسابقات، جشن صعود بگیرد.  

 

ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار