فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از کشف راز يك قتل در تحقیقات تخصصی و علمی کارآگاهان پلیس این شهرستان در حدود یک ماه پس از وقوع قتل خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۹۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۵ 15 November 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی ، سرهنگ "علی اکبر عیسی آبادی" افزود: در حدود یک ماه قبل، گزارشی از قتل فردی به علت شلیک گلوله در یک مزرعه کشاورزی در اطراف شهرستان ساوه به مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ اعلام شد.
وی یادآورشد: با حضور تیم گشت انتظامی و کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنائی و تشخیص هویت پلیس آگاهي در محل، بررسی های تخصصی در خصوص علت وقوع این قتل آغاز شد.
این مقام انتظامی ادامه داد: در تحقیقات اولیه، از محل وقوع قتل مشخص شد مردی میانسال با شلیک گلوله به قتل رسیده است که بلافاصله تحقیقات تخصصی پلیس برای شناسایی قاتل و انگیزه قتل شروع شد.
سرهنگ عیسی آبادی اضافه کرد: از همان دقایق اعلام این گزارش، با بهره گیری از روش های علمی و تخصصی بررسی موضوع آغاز شد و سرانجام کارآگاهان پلیس بعد از حدود یک ماه به اسناد و مدارکی مبنی بر نقش یکی از فرزندان صاحب مزرعه کشاورزی در وقوع این حادثه دست یافتند.
این مقام انتظامی یادآورشد: در تکمیل بازجویی های کارآگاهان پلیس، سرانجام فرد مظنون دستگیر و در تحقیقات پلیس به قتل با شلیک گلوله به بوسیله اسلحه مقتول اعتراف کرد.
سرهنگ عیسی آبادی افزود: قاتل انگیزه خود را اختلافات قبلي پدرش با مقتول اعلام کرد.
وی گفت: قاتل در زمان وقوع قتل با ترفندی مقتول را به داخل مزرعه کشانده و بوسیله اسلحه مقتول که همراهش بوده وی را به قتل رسانده است.
این مقام انتظامی اضافه کرد: در این زمینه پرونده ای تشکیل و در حال سیر مراحل قانونی است.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار