راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی بخش "هولار" در مسیر حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.
کد خبر: ۱۰۰۶۳۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۰ 02 November 2021

به گزارش تابناک مازندران از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان ساری از کشف ۲ تن چوب آلات جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ عبدالله حسن زاده با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده‌های جنگلی، ماموران انتظامی بخش "هولار" در مسیر حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری، تصریح کرد: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و ۲ تن چوب جنگلی قاچاق را که به صورت غیر قانونی از جنگل‌های این شهرستان برداشت کرده بود کشف کردند.

سرهنگ حسن زاده، اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در "بابل"
فرمانده انتظامی شهرستان بابل هم از کشف ۲ تن چوب جنگلی قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران پاسگاه انتظامی بندپی شرقی درحین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک و در بازدید از آن موفق به کشف ۲ هزارکیلوگرم چوب قاچاق شدند.

سرهنگ شالیکار افزود: چوب‌های قاچاق مکشوفه به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

او از شهروندان خواست: برای مقابله با قاچاق و از جمله قاچاق فراورده‌های جنگلی با پلیس همکاری کرده و هرگونه اطلاعات و اخباری در این زمینه را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

توقیف خودروی حامل چوب جنگلی قاچاق در نور
فرمانده انتظامی شهرستان نور هم با اعلام این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگل‌های این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

سرهنگ داداش تبار افزود: ماموران یگان امداد حین گشت زنی در حوزه استحفاظی به یک خودروی نیسان حامل چوب مشکوک شدند.

او گفت: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن ۲ تن چوب قاچاق که به صورت غیر مجاز از جنگل‌های این شهرستان برداشت شده بود کشف کردند.

داداش تبار تصریح کرد: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهم نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نور ضمن تشکر از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار