مدیرکل بهزیستی کرمانشاه خبر داد:
مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه از فعالیت سه گرمخانه ویژه افراد کارتن خواب در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۰۵۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۸ 30 October 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از مهر، فرحناز محمدی اظهار کرد: گرمخانه‌های مرکز بهزیستی کرمانشاه در تمام طول سال فعال هستند، اما مراجعه افراد بی پناه و کارتن خواب با شروع فصل سرما بیشتر می‌شود.

وی افزود: در کرمانشاه سه گرمخانه فعال هستند که ۲ گرمخانه با ظرفیت ۴۰ نفر به آقایان و یک گرمخانه نیز با ظرفیت ۲۵ نفر به بانوان اختصاص دارد.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه تصریح کرد: فعالیت گرمخانه‌های بهزیستی کرمانشاه از غروب آفتاب آغاز شده و یک وعده شام و یک وعده صبحانه به اضافه وسایل بهداشتی و استحمام در اختیار افراد کارتن خواب قرار می‌گیرد.

محمدی بیان کرد: در جلسه‌ای که با حضور دادستان کرمانشاه برگزار شد تصمیم بر آن شد که تا زمان راه اندازی گرمخانه توسط شهرداری کرمانشاه سازمان بهزیستی برای مدت یک هفته نسبت به افزایش ظرفیت در گرمخانه‌ها اقدام کند.

وی خاطر نشان کرد: جمع آوری افراد بی پناه و کارتن خواب بر عهده نیروی انتظامی و شهرداری کرمانشاه بوده و مردم کرمانشاه می‌توانند موارد مشاهده شده را به سامانه ۱۳۷ گزارش کنند.

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه با اشاره به کمبود اعتبارات، گفت: بیشتر افراد کارتن خواب عمدتاً معتاد متجاهر هستند که باید به کمپ ماده ۱۶ انتقال پیدا کنند و ظرفیت این کمپ نیز محدود و حدود ۲۵۰ الی ۳۰۰ نفر است و نیاز است اعتبارات بیشتری در این موارد به بهزیستی کرمانشاه اختصاص پیدا کند.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار