قائم مقام شهردار منطقه 20 گفت: جشنواره بزرگ بادبادک ها با هدف ترویج و شناساندن بیش از پیش طرح آسمان آبی و زمین پاک در جنوب تهران برگزار شد .
کد خبر: ۱۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۴ 03 March 2015

به گزارش  روابط عمومی شهرداری منطقه 20، اصغر عطائی درحاشیه جشنواره بزرگ بادبادک ها که در منطقه 20 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یک هزار کودک، دانش آموز و نوجوان شهرری از محله های بیست گانه در این جشنواره حضور داشتند که در ضمن پرواز بادبادک های دست ساز و اهدایی، در خصوص لزوم تفکیک پسماند از مبدا و مفاهیم ترافیکی مورد آموزش قرار گرفتند.

عطائی با اشاره به اهمیت طرح آسمان آبی و زمین پاک که از مهمترین رویکردهای مدیریت شهری تهران است، افزود: ویژه برنامه های استقبال از نوروز 94درنواحی هفتگانه منطقه 20 با محوریت طرح آسمان آبی و زمین پاک برنامه ریزی شده تا علاوه بر آماده سازی محیط شهری برای ورود به سال نو، شهروندان با این طرح زیست محیطی بیشتر از پیش آشنا شوند.

وی دوران کودکی را مناسب ترین زمان آموزش و انتقال مفاهیم و ترویج فرهنگ بهداشت محیط و سلامتی دانست و یادآورشد: کودکان امروز آینده سازان جامعه فردا هستند و با برنامه ریزی های انجام شده توسط کارشناسان فرهنگی بیشتر برنامه های فرهنگی و آموزشی مدیریت شهری برای این قشر موثر طراحی و اجرا می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار