امیدوارم با کسب این قهرمانی توانسته باشم دل مردم عزیز کشورم را حتی برای لحظاتی شاد کرده باشم.
کد خبر: ۱۰۰۰۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۰ 10 October 2021

به گزارش تابناک مازندران، علی اکبر یوسفی قهرمان 25 ساله مازندرانی کشتی فرنگی کشورمان با رکوردشکنی در فینال مسابقات جهانی نروژ اولین طلای سنگین وزن و دومین طلای کاروان فرنگی را کسب کرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا درباره مسیری که برای رسیدن به عنوان قهرمانی پیمود گفت: خدارا بسیار شاکرم، چرا که نتیجه زحماتم را گرفتم. خیلی مسیر دشواری را پشت سر گذاشتم اما تلاش کردم تا بتوانم مدال طلا را کسب کنم.  خوشحالم که رویایم به حقیقت تبدیل شده است.

وی  در پاسخ به این سوال که به عنوان اولین سنگین وزن ایران در کشتی فرنگی به فینال رقابت های جهانی راه یافته اینگونه واکنش نشان داد: خیلی خوشحالم و حس خوبی دارم که توانسته‌ام رکوردشکنی کنم و اولین نفر باشم که از ایران در دسته سنگین وزن مدال طلا گرفته،  امیدوارم با کسب این قهرمانی توانسته باشم دل مردم عزیز کشورم را حتی برای لحظاتی شاد کرده باشم.

یوسفی درباره اینکه با دستیابی به این عنوان انتظارات از وی بالا رفته، گفت: با این طلا قطعا خیلی راه‌ها برای من هموارتر خواهد شد، برای المپیک توکیو خیلی تلاش کرده بودم اما در مسابقه انتخابی که مقابل آقای امین میرزازاده کشتی گرفتم یک لحظه غفلت  کردم و کشتی از دستم در رفت و باعث شد شکست بخورم و المپیک را از دست بدهم. المپیک توکیو را از دست دادم اما در پاریس ناکامی توکیو را جبران می‌کنم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار