اجباری‌ شدن آسانسور برای ساختمان‌های سه طبقه

کد خبر: ۹۷۳۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۰:۴۲ 03 March 2015

 محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز در هفدهمین جلسه کمیته راهبردی و مناسب سازی محیط شهری  بر اجرای ضوابط جدید در اجباری‌ شدن آسانسور برای ساختمان‌های سه طبقه تاکید کرد.

وی افزود:  با نظارت دقیق بر نقشه ها قبل از اجرا توسط سازمان نظام مهندسی و سازمان بهزیستی نیز میتوان در مناسب سازی محیط شهری  قدم های موثری برداشت .

عزتی تهیه و توزیع کتب ضوابط مناسب سازی استاندارد، اقدامات انجام شده در خصوص چک لیست های مناسب سازی، کارگاه های آموزشی و کلاسهای توجیهی و پیشرفت چشمگیر در پروژه های اجرا شده اخیر توسط معاونت عمرانی از  جمله اقدامات معاونت شهرسازی شهرداری تبریز در خصوص مناسب سازی محیط شهری دانست.

و اضافه کرد: اجرای محدوده های پایلوت مناسب سازی شده در هر منطقه، برگزاری کارگاه های آموزشی تخصصی در حوزه معاونت شهرسازی و ارائه مدرک معتبر با همکاری معاونت برنامه ریزی و توسعه  نیز از دیگر اقدامات این معاونت است.

وی همچنین از چاپ و پخش کتابچه "مناسب سازی فضاهای شهری و ساختمان های عمومی برای افراد دارای معلولیت" خبر داده و گفت: این کتاب در جامعه مهندسی، شهرداری های مناطق و سازمانهای مربوطه توست معاونت شهرسازی و معماری صورت خواهد گرفت

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار