کشف و ارزش کالای قاچاق در چهارمحال و بختیاری ۶۵ درصد افزایش یافت

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به کشف محموله ۶۵ میلیارد ریالی قاچاق، گفت: از ابتدای امسال تاکنون برخورد با قاچاقچیان کالا، کشف و ارزش ریالی کالاهای مکشوفه نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۶۵ درصد افزایش داشته است.
کد خبر: ۹۳۸۳۸۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱ 06 February 2021

سردار منوچهر امان‌اللهی ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه استان اظهار داشت: ماموران نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری طی عملیاتی در 48 ساعت گذشته یک محموله 171 کیلوگرمی مواد مخدر کشف و هفت نفر دستگیر و خودروهای مجرمان نیز توقیف شد.

وی با اشاره به اینکه قاچاق مواد مخدر از مجورهای جنوبی کشور به درون استان در حال انجام بوده است، افزود: شناسایی دست‌اندرکاران این عمل شوم در دستور کار نیروی انتظامی استان قرار دارد.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری عنوان داشت: در بخش پلیس امنیت اقتصادی و قاچاق کالا، یک محموله قاچاق پارچه‌ و یک محموله قاچاق لوازم یدکی خودرو از مسیر جنوب کشور در محور بروجن-لردگان توسط نیروی انتظامی استان کشف و ضبط شد.

امان‌اللهی تصریح کرد: طی عملیات نیروی انتظامی در کشف این محموله‌ها دو نفر دستگیر و دو دستگاه خودرو نیز توقیف شد، همچنین ارزش ریالی این محموله‌ها 65 میلیارد ریال بود.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون برخورد با قاچاقچیان کالا، کشف و ارزش ریالی کالاهای مکشوفه در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 65 درصد افزایش داشته است. در زمینه دستگیری مجرمان و تعداد پرونده‌های متشکله در این خصوص نیز افزایش قابل توجهی مشاهده می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار