تسهیلات خود اشتغالی از مطالبات کانون حضرت فاطمه(ص) آستانه اشرفیه

کد خبر: ۹۰۴۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰ 29 September 2020
کریمی با بیان اینکه محفل انس با قرآن و فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی از جمله فعالیت های کانون فاطمه (س) آستانه اشرفیه است گفت: راه اندازی سالن ورزشی و اعطای تسهیلات خود اشتغالی از مطالبات اعضای این کانون است.
 

 

«زهرا کریمی » در گفتگو با خبرنگار خبر گزاری شبستان از رشت به فعالیت های گسترده کانون فرهنگی و هنری حضرت فاطمه (ص) آستانه اشرفیه اشاره و اظهارکرد: قبل از بیماری کرونا ویروس این کانون با وجود جوانان پویا فعال بود.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری حضرت فاطمه (س) آستانه اشرفیه با بیان اینکه این کانون دارای ۷۰عضو است گفت: با برپایی محفل انس با قرآن، فعالیت ‌های ورزشی و کلاس زبان شاهد حضور گسترده جوانان در مسجد بودیم.

 

وی ادامه داد: با ورود بیماری کرونا ویروس و عدم استقبال جوانان به علت شیوع این بیماری این کانون هیچ فعالیتی ندارد.

 

کریمی به درخواست های زیرساختی این کانون از مرکز اشاره و اذعان کرد: راه اندازی سالن ورزشی و همچنین اعطای وام خوداشتغالی از اهم درخواست هایی است که با وجود پیگیری هایم محقق نشده است.

 

مسئول کانون فرهنگی و هنری حضرت فاطمه (س) با بیان اینکه در روستای گورابسر آستانه ظرفیت های بالای تولید وجود دارد، افزود: درخواست تسهیلات جهت پرورش جوجه و گل و گیاه از جمله مطالباتی بود که از مسئولان ذی ربط کانون‌های مساجد شد اما هنور با توجه به محدودیت های اعتباری، انجام نشده است.

 

وی اظهار داشت: توجه به جوانان و ایجاد زمینه اشتغال از جمله اهدافی است که توسط این کانون دنبال می شود.

 

کریمی خاطر نشان ساخت: تا کنون توانستم 120 نفر از جوانان مسجد آقاسیدمحمد یمنی آستانه اشرفیه و همچنین چند مسجد اطراف روستا را با مدیریت این کانون مسلط به زبان انگلیسی کنیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار