مدیر کل ارتباطات استان تهران با اعلام این خبر که به زودی تیم پایش در سطح شهرستان رباط‌کریم مستقر خواهند شد، گفت: طی هفته آینده تمام روستاهای شهرستان را از سوی تیم ها مورد پایش قرار خواهیم داد تا تمامی مناطق کم بهره از ارتباطات شناسایی و در جهت رفع مشکلات انها گام برداریم.
کد خبر: ۷۶۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 04 August 2019

به گزارش تابناک تهران، مرتضی رضایی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران در جلسه شورای مدیران حوزه فناوری و ارتباطات در فرمانداری رباط‌کریم خاطرنشان کرد: تلاش‌های مطلوبی در حوزه ارتباطات در کشور صورت گرفته و امروز این حوزه به یک ضرورت برای مردم مبدل گشته است.

وی افزود: استان تهران از نظر شاخصه‌های توسعه یافتگی ارتباطات رتبه نخست در کشور را دارد، شاید در شهر تهران نتوانیم برخی از امکانات را به مردم اعطا کنیم اما همین روند در شهرستانهای استان تهران به نحو مطلوب ارائه می‌شود.

رضایی ادامه داد: در سطح استان تهران ما هیچ روستایی که فاقد امکانات ارتباطی باشد را نداریم و تمام روستاها از امکانات فناوری و ارتباطاتی برخوردار هستند.

وی تاکید کرد: امروز مطالبه مردم در عرصه ارتباطاتی پهنای باند بر روی تلفن همراه است و باید در این راستا تلاش کرد.

رضایی با اعلام این خبر که به زودی تیم پایش در سطح شهرستان رباط‌کریم مستقر خواهند شد، خاطرنشان کرد: طی هفته اینده تمام روستاهای شهرستان را از سوی تیم ها مورد پایش قرار خواهیم داد تا تمامی مناطق کم بهره از ارتباطات شناسایی و در جهت رفع مشکلات انها گام برداریم.

رضایی در پاسخ با این سوال که آیا تششعات دکل‌های مستقر در برخی آپارتمان‌های مسکونی مضر هستند؟خاطرنشان کرد: به صراحت می‌گویم  مردم درباره این تششعات هیچ نگرانی نداشته باشند چرا که به صورت شبانه روزی این موضوع رصد و در صورت بالا رفتن آنها اخطار داده و سطح آن پایین خواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار