5 رتبه کشوریِ پرسش مهرِ نوزدهم به استان سمنان رسید

کد خبر: ۷۵۰۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ 02 June 2019
به گزارش تابناک سمنان ،معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان سمنان گفت: بیش از 7500 نفررشته اعم از فرهنگیان و دانش آموزان استان سمنان در نوزدهمین فراخوان ملی پرسش مهر ریاست جمهوری در سال تحصیلی 98-97 شرکت کرده و در 20 رشته و گرایش آثار خود را به دبیرخانه این مسابقات در سطح شهرستان‌ها و مناطق ارسال کردند.
شریفی افزود: پس از داوری آثار، 114 اثر متعلق به 77 دانش آموز و 37 فرهنگی استان به مرحله داوری غیرحضوری کشوری تحویل شد و در نهایت 3 رتبه کشوری در بخش دانش آموزی و 2 رتبه در بخش فرهنگیان، دست آورد آموزش و پرورش استان سمنان از این رقابت ملی در سال تحصیلی جاری بود.
وی گفت: در بخش فرهنگیان، محبوبه صادقی از منطقه امیرآباد در گرایش رسانه و فضای مجازی رشتة وبلاگ نویسی حائز رتبه سوم کشوری (مشترک) و سحر زندی از شهرستان گرمسار در گرایش هنرهای تجسمی رشتة تصویرسازی موفق به کسب رتبه دوم کشوری(مشترک) شدند.
معاون پرورشی و فرهنگی استان در معرفی برگزیدگان بخش دانش آموزی هم گفت: علی رحیمی از شهرستان شاهرود، در گرایش فیلم کوتاه، رشتة فیلم مستند، حائز رتبه اول کشوری، بهناز محسنی از شهرستان گرمسار در گرایش هنرهای تجسمی رشتة پوستر، رتبه دوم کشور و محدثه ساویز از شهرستان سرخه در گرایش هنرهای تجسمی رشتة تصویرسازی به رتبه سوم کشور(مشترک) دست یافتند.   
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار