احوال بورس در هفته ای که گذشت/ معامله ۳۰۸ شرکت در بورس منطقه‌ای همدان

مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: در هفته ای که گذشت ۱۱۸میلیون و ۴۲۲ هزار و ۴۹۱ سهم به ارزش ۴۰۰ میلیارد و ۶۵۹ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۴۳۳ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد که ۴۶ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۵۴ درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.
کد خبر: ۷۴۳۲۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۴ 10 May 2019
مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: در هفته ای که گذشت ۱۱۸میلیون و ۴۲۲ هزار و ۴۹۱ سهم به ارزش ۴۰۰ میلیارد و ۶۵۹ میلیون و ۳۵۲ هزار و ۴۳۳ریال در بورس منطقه‌ای همدان مبادله شد که ۴۶ درصد از معاملات این هفته مربوط
به خرید سهام و ۵۴ درصد آن مربوط به فروش سهام بوده است.

به گزارش تابناک همدان، علی اسکندری افزود: این هفته سهام متعلق به ۳۰۸ شرکت در بورس منطقه‌ای همدان معامله شد و ۸۷ کد معاملاتی نیز جدید ایجاد گردید.

 وی خاطر نشان ساخت: شرکت‌های فولاد مبارکه اصفهان، صنایع ملی مس ایران و معدنی و صنعتی چادرملو بیشترین تاثیرمثبت و شرکت‌های ایران خودرو، کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و سایپا بیشترین تاثیر منفی را برشاخص کل بورسداشتند و همچنین شرکت‌های بانک تجارت، سایپا و بانک ملت پربیننده‌ترین نماد‌های بورس بودند.
 
اسکندری در پایان متذکر شد: شاخص کل قیمت در هفته منتهی به تاریخ ۹۸/۲/۱۸ معادل ۲۱۱،۳۴۴ واحد بود که نسبت به هفته گذشته، ۶۷۴،۸ واحد کاهش یافت.


اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار