مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کارگران کشور در تبریز برگزار می شود

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کارگران کشور در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۷۱۹۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶ 04 August 2015

به گزارش تابناک تبریز میر احد حسینی در جلسه هماهنگی میزبانی مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کارگران کشور در تبریز با اعلام این خبر افزود: مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی کارگران کشور با شعار احیاء دریاچه ارومیه و صرفه جویی در مصرف آب با همت هیات ورزش کارگران استان و مشارکت و همراهی استانداری آذربایجان شرقی،ستاد استانی احیاء دریاچه اورمیه، اداره کل ورزش و جوانان استان و فدراسیون ورزش کارگی جمهوری اسلامی ایران در تبریز برگزار خواهد شد.

وی گفت: این دور از مسابقات 16 الی 19 مرداد ماه در سه رده سنی و در مواد دور حذفی، انفرادی و استقامت برگزار می شود.

حسینی برگزاری این مسابقه را گامی مهم در ایجاد شور و نشاط و شادابی جامعه کارگری عنوان کرد و افزود: برای ایجاد نشاط اجتماعی نیازمند این هستیم تا برنامه های متنوع ورزشی، فرهنگی را برای آحاد جامعه علی الخصوص افراد مولد جامعه اجرا نمائیم.

وی از توجه و اهتمام جدی مدیریت عالی استان قدردانی نموده افزود: استاندار آذربایجان شرقی همواره تاکید فراوانی به امر ورزش و توسعه اماکن و میادین ورزشی و ایجاد شادابی در جامعه داشته و دارند و برنامه های تدوین شده در این راستا با این هدف اجراء می گردد.

حسینی احداث اماکن ورزشی در سطح کارخانجات و شهرستانها و مرکز استان را از برنامه های این اداره کل خواند و افزود: تلاش می کنیم با راه اندازی میحط های ورزشی و تشکیل تیم های ورزشی و تربیت ورزشکاران در سطوح آماتوری و قهرمانی در سطوح مختلف زمینه های حضور کارگران ورزشکار و خانواده های آنان را در استان و میادین ملی و بین المللی را فراهم نمائیم.

سرپرست هیات ورزش کارگران استان نیز در ادامه به شرایط برگزاری این مسابقات اشاره کرد و افزود: این مسابقات در رده های سنی زیر 35 سال، 36 الی 45 سال و 46 سال به بالا برگزار خواهد شد.

پرویز پناهی با بیان اینکه مسابقات در طول سه روز برگزار خواهد شد گفت: روز شنبه ساعت 9 دور حذفی برای گروه 3 (46 سال به بالا)، ساعت 10:30 دور حذفی برای گروه 2 (36 تا 45 سال)، ساعت 12 دور حذفی برای گروه یک (زیر 35 سال) و ساعت 17، 4000 متر انفرادی برای گروه یک ساعت 18:30 برای گروه 2 ساعت 20 برای گروه 3 برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: روز یکشنبه نیز ساعت 9 صبح مسابقه استقامت 70 کیلومتر برای گروه یک و ساعت 18 مسابقه استقامت 30 کیلومتر برای گروه 3 برگزار می شود.

سرپرست هیات ورزش کارگران استان با بیان اینکه روز دوشنبه نیز ساعت 9 صبح مسابقه استقامت 50 کیلومتر برای گروه دو برگزار میشود، افزود: مراسم اختتامیه و اهداء جوایز این مسابقات ساعت 11روز پایانی با حضور مسئولین کشوری و استانی در تالار فجر پایگاه دوم شکاری شهید فکوری تبریز برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار