لزوم احداث سوله بحران در مازندران

مدیر بحران ستاد کشوری سازمان پزشکی قانونی کشور با اشاره به برخی آمارها متفاوت فوتی‌های کشور، گفت: مرجع رسمی آمارهای فوتی کشور پزشکی قانونی کشور است و همه فوتی‌های غیر طبیعی در کشور به پزشکی قانونی ارجاع داده می‌شود.
کد خبر: ۶۹۸۳۸۰
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۰ 02 January 2019

 مهرداد علی‌بخشی در حاشیه همایش مدیریت بحران پزشکی قانونی مازندران در ساری در گفت و گو با خبرنگار ما در ارتباط با ضرورت توجه به آمارهای پزشکی قانونی در کشور، اظهار کرد: میزان توجه مسئولان به آمارهای پزشکی قانونی بسیار بیشتر شده است.

وی با اعلام اینکه نوع خدماتی که سازمان پزشکی قانونی در حال ارائه است و مشاهده فعالیت سازمان مسئولان را به پذیرش آمارها و اقدامات پزشکی قانونی متقاعده کرده است، گفت: نقش سازمان به خوبی در بین نهادها و سازمان‌ها بییشتر شده است.

مدیر بحران ستاد کشوری سازمان پزشکی قانونی در پاسخ به این سئوال که آیا به لحاظ اعتباری سازمان به خوبی دیده می‌شود، گفت: در حال حاضر کشور با چالش اعتباری مواجه است با وجود همه مشکلاتی که وجود دارد مطمئن هستم که نقش سازمان پزشکی قانونی کشور بسیار برجسته است.

علی‌بخشی خاطرنشان کرد: نقش مدیریت بحران در زمان حوادث بسیار برجسته است و انتظار داریم که به لحاظ اعتباری هم سازمان به خوبی دیده شود.

وی درباره برخی آمارهای متفاوت فوتی‌ها و حوادث در کشور افزود: مرجع رسمی اعلام فوت در کشور پزشکی قانونی است.

مدیر بحران ستاد کشوری پزشکی قانونی اضافه کرد: این سازمان مرجع رسمی همه فوت‌های غیر طبیعی است و همه فوت‌های غیر طبیعی در سازمان پزشکی قانونی کشور ارجاع داده می‌شود و اطلاعات این سازمان در این ارتباط کامل و تکمیلی است.

وی درباره ضرورت احداث سوله بحران در استان‌های کشور، گفت: یکی از نیازهای اساسی کشور در زمان بحران به ویژه بحران‌های سنگین سوله بحران است که طرح احداث آن در استان تهران نهایی شده و در استان مازندران هم با توجه به اینکه استان معین چندین استان کشور در بحران است باید نسبت به احداث آن اقدام شود.
بلاغ

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار